loading...
دانلود اسان
admin-amirhoseyn159 بازدید : 43 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

واتس‌اَپ (WhatsApp)‏ یک سرویس پیام رسانی (چت) برای تلفن‌های همراه است که بدست شرکت واتس‌اپ ساخته شده است. پیام‌ رسان WhatsApp پیامرسانی برای گوشی‌های هوشمند آندروید، آیفون، نوکیا، و بلک‌بری است. این پیامرسان از ارتباط دیتا و یا WiFi برای فرستادن پیام استفاده می‌کند و دیگر لازم نیست هزینه‌ای برای پیام کوتاه پرداخت کنید. اما تنها سال اول رایگان است و پس از آن ۰٫۹۹ دلار در سال باید پرداخت کنید. واتس اپ و نرم افزار‌های شبیه به آن امروزه با گسترش اینترنت همراه، جایگزینی برای اس ام اس‌ها یا پیام‌های متنی کلاسیک شده‌اند. واتس اپ در سال ۲۰۱۳ در سراسر جهان ۳۰۰ میلیون کاربر داشته که حداقل ماهی یکبار آنلاین بوده‌اند. علاوه بر قابلیت فرستادن متن می‌توان عکس، فایلهای صوتی، ویدیو و موقعیت جغرافیایی گوشی فرستنده را که بوسیلهٔ جی پی اس تلفن همراه پیدا می‌شود، نیز از طریق واتس اپ ارسال نمود. واتس اپ اطلاعات کاربر و مخاطبان را از آدرس بوک تلفن همراه می‌خواند و نیازی به وارد کردن لیست مخاطبان در نرم افزار نیست.

 

                                                                                                  

دانلود رایگان جدیدترین ورژن واتس آپ free download whatsapp
admin-amirhoseyn159 بازدید : 38 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بارکد اندروید 
دانلود نرم افزار scannerradiopro v3.5.3

scannerradiopro v3.5.3 با پیشرفت فناوری سعی بر راحت کردن دستیابی ها به فناوری بسیار شده است در همین جهت برای آندروید نیز نرم افزاری بسیار کارآمد طراحی شده است. Barcode Scanner نرم افزار بار کد خوان میباشد که با نصب آن بر روی تلفن همراه خود میتوانید انواع بازی ها و نرم افزار را ها در صورت وجود بارکد  دانلود کنید و دیگر نیازی به کلیک کردن برای این کار ندارید این کار به این صورت انجام میشود که دوربین تلفن همراه خود را به صور کامل روبه روی بارکد قرار میدهید تا تمام بارکد خوانده شود و پس از چند لحظه میتوانید آن را دانلود کنید علاوه بر این ویژگی دیگر این نرم افزار این است که تمام اطلاعات کالا یا هر چیزی که باکد روی آن باشد را به شما میدهد.تیم نیو فور اندروید دانلود این نرم افزار کاربردی را به شما پیشنهاد می کند.

admin-amirhoseyn159 بازدید : 67 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار ترجمه برای تبلت و گوشی های اندروید
نرم افزار اندروید Word Lens v1.2.2

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰,۳٫۰ و بالاتر

Word Lens v1.2.2 نرم افزاری عالی جهت ترجمه لغات انگلیسی به زبان های دیگر است. تنها کافی است نرم افزار را اجرا کرده و دوربین تلفن همراه خود را روی یک کلمه خارجی  نگه دارید تا ترجمه آن عبارت بعد از چند لحظه در همان مکان نمایش داده شود. اگر کلمه ای را تایپ کنید نرم افزار قادر به ترجمه آن نمی باشد.هم اکنون این نرم افزار را به طور رایگان دانلود کنید.
زبانهای قابل ترجه جفت زبان های موجود:
+ انگلیسی به اسپانیایی
+ انگلیسی به فرانسه
+ انگلیسی به ایتالیایی

admin-amirhoseyn159 بازدید : 38 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار اندرویدی جدید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و جذاب آلبوم های زیبا در اندروید بسازید؟مکانی امن برای نگهداری آلبوم های تصاویر به یاد ماندنی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید با نام Cloud Ablum اشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cloud Ablum نام اپلیکیشنی جدید در زمینه سرویس های ابری است ، به کمک این نرم افزار و حجم ۵ گیگابایتی که پس از نصب در اختیارتان قرار داده می شود ، می توانید در هر مکانی تنها به کمک اسمارت فون خود ، به مجموعه ای وسیع از تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر از این سرویس جهت نگهداری عکس های خود استفاده می کنند ، این نرم افزار مجموعه ای از آلبوم های تصاویر شما را در سرورهای ابری خود نگهداری می کند ، بنابراین در هر زمان و مکانی به تمامی آنان دسترسی خواهید داشت ، سیستم نمایش هوشمند ، آپلود تصاویر در سایزهای اورجینال ، جستوجوی تصویری تصاویر ، جستوجوی تصاویر به صورت آنلاین (کش تصاویر) ، آپلود و بک آپ گیری خودکار تصاویر دستگاه به سرویس های ابری و… از مهم ترین قابلیت های Cloud Ablum به شمار می رود. امیدواریم مفید واقع گردد.

admin-amirhoseyn159 بازدید : 32 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

ExDialer - Dialer & Contacts

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ExDialer PRO – Dialer & Contacts یکی از بهترین ، زیباترین و سریع ترین شماره گیرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر از ظاهر تکراری دفترچه تلفن اندرویدی خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید . در صورت نیاز قادر خواهید بود تا پوسته های مخصوص این برنامه را از اینترنت دریافت نموده و سپس از آن ها استفاده کنید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

پشتیبانی از زبان های جدید

رفع مشکلات شماره گیر

بهبود عملکرد برنامه

بهبود مصرف باطری

 

 

admin-amirhoseyn159 بازدید : 162 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)


 

بازی جدید صخره نوردی مخصوص اندروید می باشد نحوه ی انجام این بازی به طوری می باشد که یک اتومبیل کوچک به همراه دکمه گاز و ترمز در روی صفحه در اختیار شما قرار می گیرید و باید بلندترین صخره را فتح کنید جذابیت و دشواری بازی بگونه ای است که به راحتی نمی توان به مرحله آخر رسید و باید بسیار بازی کرد تا بتوان صخره ها را عبور کرد

game دانلود بازی صخره نوردی برای گوشی اندروید

نسخه: تمامی نسخه ها

حجم: ۸ مگا بایت

ورژن:  Hill Climb Racing

 

امکانات این بازی:

 گرافیک عالی

سده و جذاب بودن بازی

امکان ارتقا اتومبیل

 امکان خرید اتومبیل و موتور سیکلت

admin-amirhoseyn159 بازدید : 54 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی فوتبال دستی یکی از مهیج ترین و معروف ترین بازی های دنیا است که بیشتر یا شاید همه این بازی را در دنیا حقیقی کرده باشید. اما این بار در دنیا مجازی این بازی را می توانید بازی کنید و از آن لذت ببرید. و این بازی قابلیت دو نفری بازی کردن را دارد.

football dasti دانلود بازی فوتبال دستی برای اندروید

نسخه: ۲٫۲ و بالاتر

حجم: ۱۳ مگابایت

admin-amirhoseyn159 بازدید : 29 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جالب و کاربردی پیامک یاب PayamakYab v1.2.4

اپلیکیشن فارسی با گنجینه ای از اس ام اس های آماده در دسته بندی هایی متنوع

دانلود نرم افزار فارسی PayamakYab

با داشتن این نرم افزار دیگر نگران یافتن پیامک دلخواه نخواهید بود و می توانید بهترین و بروزترین پیامک ها را به سرعت پیدا کنید؛ همچنین مطالعه چندین هزار پیامک با موضوعات مختلف می تواند اوقات فراغت شما را پر کند!

در این اپلیکیشن شما می توانید پیامک هایتان را ارسال نمایید تا کاربران دیگر بتوانند ان ها را مشاهده نمایند و در صورت زیبا بودن آن را لایک کنند!

.

ویژگی های جالب اپلیکیشن ایرانی پیامک یاب

- رایگان، کاربردی و سرگرم کننده
- قابلیت آپدیت شدن در عرض 1 ثانیه با هزاران پیامک جدید
- امکان دریافت و مشاهده پیامک ها به صورت آنلاین
- ذخیره هوشمند پیامک های دیده شده
- دارای ویجت اختصاصی با تنظیمات سفارشی
- امکان مرتب سازی بر اساس تاریخ، محبوب ترین و بیشترین ارسال
- امکان انتخاب پیامک مورد علاقه
- امکان به اشتراک گذاری پیامک از طریق گوشی و ایمیل
- نمایش تاریخ به روز رسانی
- وجود بیش از 50 دسته بندی مختلف شامل اعیاد و مناسبت ها
- قابلیت هشدار دهنده جهت به روز رسانی برنامه
- امکان ساخت حساب کاربری و لاگین کردن از طریق برنامه
- امکان شخصی سازی در نحوه نمایش و دانلود پیامک و انتخاب نوع و اندازه فونت
- و…

 

 

                                                دانلود در ادامه مطلب...............

admin-amirhoseyn159 بازدید : 35 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار فایرفاکس اندروید Mozilla Firefox Web Browser v18.0
نرم افزار فایرفاکس برای اندروید

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Mozilla Firefox Web Browser v18.0 نام مرورگر نام آشنا با سرعت و قدرت فوق العاده ای می باشد که در سیستم های کامپیوتری نیز جایگاه ویژای بین مرورگر های اینترنتی دارد زیرا میتوان گفت امن ترین و هوشمند ترین مرورگر موزیلا میباشد که اکثر کاربران به علت دقیق بودن آن و دسترسی سریع به هنگام نیاز از این مرورگر استفاده می کند. طبق آخرین نظر سنجی بین کاربران گوشی های آندروید نیز بهترین مرورگر موزیلا انتخاب شده است. شما می توانید با نصب آن صفحات و سایت های مورد علاقه خود را در اولویت قرار دهید تا در هنگام نیاز در کمترین زمان ممکن و با سرعت عالی به ان صفحات دست پیدا کنید.بار گذاری سریع و شفاف صفحات نیز از دیگر ویژگی های این مرورگر میباشد.هم اکنون می توانید نرم افزار فایرفاکس را برای تبلت یا موبایل دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

admin-amirhoseyn159 بازدید : 33 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار نقاشی و طراحی در اندروید
نرم افزار نقاشی در اندروید

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
آیا از کسانی هستید که به نقاشی و طراحی علاقه بسیاری دارید؟ با نرم افزار How to Draw – Easy Art Lessons v1.3.98 میتوانید به یک نقاش و طراح قوی تبدیل شوید زیرا باوجود این نرم افزار علاوه بر رسیدن به تصویر مورد نظر خود,به شما آموزش می دهد که نقاشی آن قدر ها هم که فکر میکنید دشوار نیست . آموزش مرحله به مرحله نقاشی این امر را برای شما بسیار لذت بخش و آسان میکند.هم اکنون می توانید این برنامه جالب را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید.

این برنامه شامل ۷۰ نقشه های ساخته شده در سبک های مختلف می باشد:
۱٫ حیوانات
۲٫ پری شخصیت های داستانی
۳٫ شخصیت های کارتونی
۴٫ ماشین
و خیلی بیشتر!

 

 

 

 

admin-amirhoseyn159 بازدید : 45 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

برنامه حذف فایل ها

 

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Clean Master (Cleaner) 3.1.0 شاید شما نیز با نرم افزار ها مشابه که برای رایانه جهت حذف فایلهای زاید طراحی شده باشد آشنا باشید. نرم افزار ذکر شده قادر خواهد بود تا تمام فایل های زاید و بدون استفاده و حتی فایلهای ویروس زاید تلفن همراه شما را به طور کامل پاک کند . همچنین این برنامه در صرفه جویی باتری تلفن شما نیز نقش خواهد داشت . برای حذف فایل های اضافی که آن ها را نمی شناسید و افزایش حافظه داخلی پیشنهاد میکنیم این نرم افزار را از دست ندهید.

admin-amirhoseyn159 بازدید : 29 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار جدید ورژن ۲۰۱۳ برای تعیین مسافت

نرم افزار مسافت

 

پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر
Smart Measure 1.5.1 این نرم افزار از جالب ترین و مفید ترین نرم افزار های اندروید که است که به طور رایگان می توانید دانلود کنید.این نرم افزاری  فاصله یاب (مسافت سنج) اندازه گیری فاصله، ارتفاع، عرض و مساحت یک هدف با گوشی با استفاده از مثلثات انجام می دهد.

طریقه استفاده ساده است: فقط ایستادن و فشردن دکمه شاتر است.

ویژگی های نرم افزار فاصله یاب Smart Measure 2013:
- محاسبه عرض و مساحت
- حالت پرتره
- زوم دوربین
- افق مجازی
- پشتیبانی از ۱۲ زبان.

 

 

admin-amirhoseyn159 بازدید : 44 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار نواختن پیانو

نرم افزار پیانو

پیش نیاز : آندروید ۱,۵ و بالاتر

آیا مایلید که با یک نرم افزار جالب در اندروید خود پیانو بنوازید و از موسیقی هایی که می افرینید لذت ببرید؟
Piano Companion LITEChords شاید شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که به موسیقی علاقه زیادی دارد ولی به دلایلی امکان زدن ساز ها را ندارد. ما در این نرم افزار تمام نیاز های یک آهنگساز را تا حد زیادی برطرف ساخته ایم. با داشتن این نرم افزار شما میتوانید ساز پیانو را به صورت واقعی و صدا های بسیار نزدیک به پیانو واقعی را اجرا کنید.

 

 

admin-amirhoseyn159 بازدید : 32 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)
آیا تا به اکنون بر روی یخ قدم گذاشته اید؟ آیا دوست دارید که بر روی یخ قدم گذاشته و به مبارزیه بپردازید؟ ما بازی Hockey Fight Pro را به شما معرفی می کینم. در بازی هاکی روی یخ اندروید Hockey Fight Pro شما باید با استفاده از مهارت های خود به حریف ضربه وارد کنید. کافی است مهارت خود را به کار بگیرید. این بازی در سبک رزمی و اکشن می باشد و ویژگی اصلی آن خشن بودن است. با این بازی یک مبارزه سه بعدی را تجربه کنید


بازی اندروید رزمی هاکی روی یخ Hockey Fight Pro

admin-amirhoseyn159 بازدید : 31 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

مدیریت کامل فایل برای گوشی های اندروید

Arc File Manager 1.7.0

برای اندروید نسخه 2.2 و بالاتر

 

210 فایل منیجر اندروید Arc File Manager 1.7.0

 

امکانات این برنامه :

عملیات عمومی

1.  – باز کردن فایل، کپی، انتقال، حذف ، ارسال ، تغییر نام، مشاهده جزئیات .
2 . فایل های جستجو .
3 . جدول پشتیبانی و لیست شبکه .
4 . ایجاد میانبر به صفحه اصلی .

عملیات بایگانی

ایجاد آرشیو – 7Z ( از 7zip ) ، فایل های فشرده، تار، GZ ( GZIP ) ، bz2 ( gzip2 ) ، XZ
2 . عصاره های زیر نوع آرشیو  7Z ( از 7zip ) ، RAR ، ZIP، تار، GZ ، bz2 ، XZ ، ISO، شیشه ، کابین ، LZH، LHA ، LZMA ، نوع tgz ، tbz ، DEB
3 . نمایش / محتوا آرشیو باز از نوع:  7Z ( از 7zip ) ، RAR ، ZIP، تار، GZ ، bz2 ، XZ ، APK، شیشه ، ISO ، CAB، LZH ، LHA ، lzam ، نوع tgz ، tbz ، DEB
4 . اضافه کردن / حذف فایل ها از آرشیو
5 . ایجاد پشتیبانی / استخراج رمز عبور از آرشیوهای

6. پشتیبانی آرشیو بزرگ  ( بزرگتر از حجم 2GB )
7 . آرشیو باز به طور مستقیم از ایمیل و دریافت ها .
8 . ایجاد / استخراج آرشیو های چند قسمتی .
9 . پشتیبانی از یونیکد .

 

admin-amirhoseyn159 بازدید : 28 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

نسخه ی رسمی بازی Cut the Rope 2 v1.0.2 در مارکت اندروید عرضه شد

بله شاید شما نیز از کاربرانی هستید که علاقه مند به بازی های برش طناب بوده باشید و در جریان بوده باشید که مدت ها قبل خبر منتشر شدن نسخه ی دوم بازی کات د روپ برای سیستم عامل های اندروید و آی اُ اس به گوشتان رسیده باشد! چند ساعت قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی دوم این بازی با نام Cut the Rope 2 در مارکت اندروید بودیم و تصمیم گرفتیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی این بازی فوق العاده زیبا را در اختیار شما قرار دهیم! در نسخه ی دوم این بازی نیز همانند نسخه های یگر می بایستی که با بریدن ریسمان متصل به آبنبات، آن را در دهان آبنبات خور بامزه ی بازی بیندازید و البته در مراحل مختلف این کار، ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدیدن آبنبات ناکام بگذارید!

در نسخه ی دوم بازی طناب را ببر شخصیت های جدید، عناصر جدید، ماموریت های جدید و فوق العاده و محیط های متنوع همگی روح تازه ای به بازی برش طناب داده اند و آن را به همه ی کاربران دوستدار بازی های فکری پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی Cut the Rope 2 اندروید :

* شامل بودن ۱۲۰ مرحله ی کاملا متنوع برای جمع آوری آب نبات

* ملاقات با شخصیت های جدید برای کمک به شما در سفر غیر منتظره

* بودن انواع عناصر جدید در بازی مانند اسلحه، فنجان، راکت ها و آب

* طراحی شده بر اساس قوانین فیزیک برای تجربه ی بازی ای متفاوت

* امکان بریدن طناب های متصل به آبنبات با یک لمس و کشیدن انگشت

* جمع آوری ستاره های موجود در اطراف طناب های متصل به آب نبات

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده نسبت به حجم بسیار کم خود

* رایگان بودن و نداشتن هیچگونه تبلیغات و بدون نیاز به اینترنت و بازی به صورت آفلاین

* امکان به اشتراک گذاری تصاویر و امتیازات در شبکه اجتماعی فیسبوک

اگر دوست دارید بازی فوق العاده زیبای Cut the Rope 2 را برروی موبایل اندرویدی خودتان داشته باشید پس این پست فارسروید را به هیچ وجه از دست ندهید و آن را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت نمایید!

 تغییرات نسخه ی v1.0.2 :

* رفع اشکالات و بهبودهای مختلف

 

دانلود Cut the Rope 2 - نسخه 2 بازی پرطرفدار طناب را ببر اندروید

 

admin-amirhoseyn159 بازدید : 50 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

آیا احساس می کنید که لاک اسکرین اسمارت فون اندرویدیتان خسته کننده و یکنواخت شده است !؟ آیا از محیط تکراری قفل صفحه گوشیتان خسته شده اید !؟ C Locker Pro اپلیکیشنی کاربردی و پرطرفدار در زمینه ی سفارشی سازی لاک اسکرین برای اندروید می باشد که با ان می توانید در سریع ترین زمان ممکن به صورت حرفه ای قفل صفحه موبایلتان را سفارشی سازی کرده و ان را مطابق با میل خود شخصی سازی کنید.

این اپلیکیشن که در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ می باشد با قیمت ۲.۴۹ دلار به فروش می رود که از قابلیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* امکان قرار دادن اخرین اخبار سایت ها در لاک اسکرین از طریف فید

* امکان قرار دادن تقویم برای لیست کارها در قفل صفحه

* امکان قرار دادن دکمه های دلخواه برای دسترسی سریع به تماس ها و ..

* امکان نمایش ساعت های دلخواه در پس زمینه ی لاک اسکرین

* امکان تعیین موقعیت نمایش ساعت توسط کاربر

* امکان انتخاب سبک و رنگ فونت های صفحه ی لاک اسکرین

* امکان قرار دادن دکمه های پخش موسیقی از جمله قبلی، بازی، مکث، بعدی

* امکان قرار دادن صدای زنگ دلخواه برای باز شدن صفحه

* انتخاب آیکون های دلخواه برای نمایش در صفحه قفل

اگر دوست دارید که قفل صفحه ی گوشیتان را از حالت تکراری برهانید اپلیکیشن C Locker Pro را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را بصورت رایگان از فارسروید دریافت کنید ..

 تغییرات نسخه ی v5.1.9.02: (نسخه ی پچ شده)

* بهبود عملکرد برنامه و رفع مشکلات مختلف

 

دانلود C Locker Pro - برنامه سفارشی سازی لاک اسکرین اندروید

admin-amirhoseyn159 بازدید : 29 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)
Soccer Scores Pro – FotMob Android
(14 رای)
  • تعداد بازدید:
    13,841 بار
  • حجم :
    7 مگابایت
  • تعداد نظرات :
    ۲۷ عدد

Soccer Scores Pro – FotMob اپلیکیشنی محبوب و فوق العاده قدرتمند برای پیگیری نتایج زنده ی فوتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید تمامی اخبار، نتایج، زمان مسابقات و … تیم مورد علاقه ی خود را بصورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن دنبال کنید! این برنامه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اطلاع رسانی از نتایج و حواشی مسابقات فوتبال برای اندروید به شمار می رود تا به امروز بیش از ۵ میلیون بار از مارکت اندروید دانلود شده است و با قیمت ۱۴.۹۹ دلار به فروش می رود!

با این برنامه می توانید تمامی اطلاعات هر لیگ و یا تیمی را که مایلید به صورت کامل مشاهده کنید و تیم های مورد علاقه ی خود را در لیست علاقه مندی ها قرار بدهید تا وضعیت امتیازات، اطلاع رسانی زنده مسابقات در حال انجام و … را به صورت آلارم اطلاع رسانی، به شما اطلاع دهد.

اپلیکیشن فوق که از لیگ ایران نیز پشتیبانی می کند دارای امکانات زیادی است که از ان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* نمایش اطلاعات دقیق و ثانیه ای مسابقات فوتبال

* اطلاع رسانی نتایج زنده به صورت لحظه ای در استاتوس بار

* نمایش اطلاعات کامل فوتبال همچون تعداد گلها، تعداد کارت زرد و قرمز و ..

* نمایش جدول امتیازات به صورت کامل

* نمایش جدیدترین اخبار دنیای فوتبال به همراه عکس

* دارا بودن لیست علاقه مندی ها برای افزودن تیم های مورد علاقه شما

* دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند

اگر دوست دارید با معروف ترین و بهترین اپلیکیشن پیگیری نتایج فوتبال برای اندروید اشنا شوید، پیشنهاد می کنیم Soccer Scores Pro – FotMob را امتحان کنید تا شما هم مثل ما از طرفداران پر و پا قرص این برنامه شوید! برای دانلود آخرین نسخه ی برنامه و مشاهده ی عکس هایی از محیط آن از فارسروید با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v16.5 : (آپدیت جدید)

* اضافه شدن شماره معکوس جام جهانی ۲۰۱۴

* اضافه شدن پشتیبانی از Pebble

* افزوده شدن ویجت live score بعد از سه سال !

 

دانلود Soccer Scores Pro – FotMob - پیگیری نتایج فوتبال اندروید

 

admin-amirhoseyn159 بازدید : 33 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس WhatsApp+ v5.40 آندروید – جدیدترین ورژن – تنها در فارسروید

اگر از افرادی باشید که با برنامه های مسنجر و چت آشنایی داشته باشید بدون شک مسنجر پرطرفدار و نام آشنای واتس آپ را می شناسید!؟ یکی از محبوب ترین مسنجرهای موجود برای انواع سیستم عامل های اندروید، آیفون، بلک بری، سیمبین و غیره که میلیون ها کاربرا از سراسر دنیا را به سمت خود کشانده است! این مسنجر که برای مدت ۱ سال می تواند به صورت رایگان مورد استفاده ی کاربران قرار بگیرید این امکان را به شما می دهد که به راحتی با مخاطبین خود به چت کردن بپردازید و با صرف هزینه ای بسیار کم و ناچیز تجربه ی بهترین و کاربردی ترین مسنجر را داشته باشید! نسخه ی رسمی مسنجر واتس آپ با نام Whats App Messenger در مارکت اندروید به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد که اخرین نسخه ی آن را می توانید از لینک روبرو دریافت نمایید : دانلود WhatsApp Messenger اندروید

و اما امروز قصد معرفی نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ را داریم که با نام WhatsApp+ منتشر گردیده و بهتر است بدانید که این نسخه نسبت به نسخه ی رسمی هیچ کم و کسری ای ندارد بلکه امکانات بیشتری را به کاربران می دهد! در نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ که در واقع نسخه اصلی با قابلیت شخصی سازی است، شما قادر خواهید بود به راحتی رنگ ها، فونت ها و سایز آن ها و سایر موارد را به دلخواه تغییر دهید! از طرفی سایز آپلود فایل مدیا که در نسخه استوک شانزده مگابایت است در این نسخه افزایش یافته و فایل های حجیم را هم می توانید با آن ارسال نمایید!

برخی از امکانات و قابیلت های کلی نرم افزار واتس آپ | WhatsApp اندروید :

* ارسال عکس های شما برای مخاطبین با بالاترین کیفیت ممکن (نسخه پلاس)

* دارا بودن یک دانلودر اختصاصی قدرتمند و تم شیک و متفاوت (نسخه پلاس)

* ارسال موزیک های شما تنها با یک کلیک و یک لمس (نسخه ی پلاس)

* امکان چت با دوستان و مخاطبین به صورت گروهی و چند نفره

* بدون نیاز به ثبت نام در وبسایت خاص و یا رمز عبور و نام کاربری

* در دسترس بودن همیشگی و ۲۴ ساعت کاربران برای یکدیگر!

* دارا بودن تنظیماتی برای سفارشی سازی صدای اطلاع رسانی، تصویر زمینه و غیره

* دارا بودن توابع اضافی استفاده در دو حالت افقی و عمودی، فرستادن صوت، عکس برای پروفایل و غیره

اگر دوست دارید آخرین نسخه ی اپلیکیشن قدرتمند WhatsApp+ را برروی موبایل اندرویدی خود داشته باشید می توانید آخرین نسخه ی آن ر ابا یک کلیک و به صورت رایگان از فارسروید دریافت نمایید.

درخواستی کاربران فارسرویدی! (نسخه ی پچ شده و بدون نیاز به فایل Key )

 تغییرات نسخه ی v5.40 :

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود WhatsApp+ - مسنجر پرطرفدار واتس آپ پلاس اندروید !

admin-amirhoseyn159 بازدید : 25 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)
Smart RAM Booster Pro Android
(12 رای)
  • تعداد بازدید:
    3,231 بار
  • حجم :
    1 مگابایت
  • تعداد نظرات :
    ۱۴ عدد

همانگونه که مستحضرید افزایش میزان فضای خالی رم دستگاه ها باعث می شود که سرعت بارگزاری و عملکرد برنامه ها افزایش و از طرفی مصرف باتری به طور چشمگیری کاهش یابد. برخی از برنامه های اندرویدی به طور خودکار در پس زمینه در حال انجام کار هستند و همین امر باعث می شود که میزان فضای رم افزایش یابد و در نتیجه با باز شدن چندین اپلیکیشن احساس کنید سرعت گوشی پایین آمده و یا در برخی از موارد به صورت خودکار از برنامه ای که در ان هستید خارج شوید(فورس کلوز یا همان خروج اجباری). امروز قصد معرفی یک اپلیکیشن کارآمد و محبوب در زمینه مدیریت رم با نام Smart RAM Booster Pro برای اندروید را داریم که با استفاده از آن می توانید با مدیریت رم دستگاه خود کمک شایانی در خالی شدن حافظه رم موبایلتان کنید! روش کار برنامه بدین صورت می باشد که اپلیکیشن هایی که میزان زیادی از رم اشغال می کنند را می بندد تا رم خالی شده و سرعت گوشی افزایش یابد.

اگر بخواهیم به طور کلی وظیفه ی برنامه Smart RAM Booster Pro را بگوییم میتوانیم اینگونه بیان نماییم که برنامه های کم اهمیت تر که در پس زمینه در حال اجرا هستند و از رم بسیار زیادی استفاده می کنند را می بندد و با چهار وضعیت تهاجمی، قوی ، متوسط، ملایم اقدام به بستن برنامه های در حال اجرا می نماید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Smart RAM Booster Pro اندروید:

* دارا بودن ویجت های اختصاصی برای قرار دادن در صفحه اصلی و بهینه سازی رم با یک کلیک

* دارا بودن تابع کاربردی لیست سفید برای قرار دادن اپلیکیشن هایی که نمیخواهید بسته شوند

* بهینه سازی و افزایش فضای خالی رم با ۵ روش آورلی ویجت، ویجت صفحه اصلی، نوتیفیکیشن بار، Auto-boost و یا دکمه تعبیه شده در برنامه

* دارا بودن تمامی فوق العاده زیبا و متنوع برای استفاده بعنوان پوسته برنامه با امکان انتخاب توسط کاربر

* دارا بودن توابعی همچون حذف اتوماتیک کش برنامه ها، بازخورد لمسی برای دکمه ها، بخش گزارش، بهینه سازی خودکار و …

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند – بدون هیچگونه ابهام و یا تبلیغات اضافی و آزاردهنده

اپلیکیشن مدیریت رم Smart RAM Booster Pro هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۶۰ دلار به فروش می رود و دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن که همین چند دقیقه پیش منتشر شد را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v3.0.5 : (آپدیت جدید)

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود Smart RAM Booster Pro - اپلیکیشن تقویم رم اندروید

 

admin-amirhoseyn159 بازدید : 205 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی استراتژیک شبیه وارکرفت Demonrock: War of Ages v1.05 اندروید همراه دیتا (کاملا تست شده)

Demonrock: War of Ages به فارسی (سنگ شیطانی: جنگ قرن ها) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی خیره کننده در سبک بازی های استراتژیک و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل به صورت رایگان در پلی استوری در دسترس کاربران دوستدار بازی ها قرار داده شد! این بازی شما را در نقش شخصیت هایی قدرتمند و منحصر به فرد قرار می دهد تا با کمک سربازان قهرمان خود به جنگ با انواع هیولاها بروید و انبوهی از آن ها را یکی پس از دیگری از بین برده و تجربه ی بهترین و هیجان برانگیزترین بازی های استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

در این بازی شما می بایستی که با استفاده از چینش مناسب نیروهایتان از مقر خود دفاع کرده و نیروهای دشمن را یکی پس از دیگری از بین ببرید! ناگفته نماند که این بازی شباهت زیادی با بازی پرطرفدار وارکرفت دارد!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Demonrock: War of Ages اندروید :

* شامل بودن ۴۰ سطح متنوع در ۴ سرزمین متعدد و منحصر به فرد

* بودن ۴ قهرمانان افسانه ای: وحشی، تکاور، شوالیه و عفریته برای انتخاب

* بودن بیش از ۵ مهارت منحصر به فرد و خارق العاده برای هر یک از قهرمانان

* بیش از ۳۰ نوع از دشمنان و کارفرمایان از جمله اجنه، اورک ها، اسکلت، عنکبوت و غیره

* امکان استخدام ۱۳ نوع از مزدوران برای قدرتمند ساختن خط دفاع خود در مقابل دشمنان

* جمع آوری دستاوردهای متعدد برای ارتقاء سلاح و زره پوش خود و افزایش قدرت شخصیت ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی+ صحنه های خیره کننده

بازی Demonrock: War of Ages را ما امروز در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی به همراه فایل دیتا و تریلر برای شما قرار داده ایم و امیدواریم از ان خوشتان بیاید!

 تغییرات نسخه ی V1.05 :

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Demonrock: War of Ages - بازی استراتژیک جدید جنگ قرن ها اندروید + دیتا + تریلر

admin-amirhoseyn159 بازدید : 202 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
                                                                                                                                              GTA San Andreas

 

 

معرفی نسخه مود شده 1.05 :  مثل همیشه برای اولین بار در ایران در Apktops

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بالاخره بازی Grand Theft Auto: San Andreas که مدتی پیش برای گوشی های آیفون و سیستم عامل ios ساخته شده بود تنها چند ساعت پیش برای آندروید ریلیز شد و در گوگل پلی قرار گرفت که هم اکنون نسخه تست شده و کاملا آفلاین آن به همراه دیتا  از طریق وب سایت Apktops در اختیار شما می گیرد . این بازی در واقع همان بازی  ای است که مدت ها پیش برای کامپیوترهای خانگی عرضه شد و در بین ایرانیان هم با نام GTA 5 رواج پیدا کرده بود و راک استار سازنده این بازی هم توانست جوایز و امتیازات متعددی را از ساخت و عرضه این بازی به دست آورد . 

Grand Theft Auto San Andreas 1.02

داستان این بازی مربوط می شود به شخصیت اصلی داستان بازی یعنی cj که به شهر San Andreas  سفر می کند اما توسط پلیس شهر دستگیر و پس از بررسی سابقه قبلی اش بازداشت می شود و پلیس وی را به مناطق خلوت شهر برده و از ماشین به بیرون پرت می کند . حال شما پول و هیچ چیز دیگری به جز لباسی که بر تن دارید را ندارید و می بایست برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و برای خود پول دربیاورید و با  باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و غیره رابطه برقرار کنید و به طور کلی از هر راهی که می توانید برای امرار معاش خود پول در بیاورید . 

ویژگی ها : 

** قابلیت انتخاب و سرقت  انواع ماشین های های در حال تردد در خیابان 
** امکان سرقت و رانندگی انواع اتومبیل و موتور و قطار و حتی هواپیما 
** متنوع بودن اننخاب انواع  اسلحه
** گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری پیشرفته و گیم پلی عالی بازی ( متناسب با قدرت سخت افزاری گوشی شما متغیر است )

این بازی را به تمام دارندگان گوشی های آندرویدی اکیدا پیشنهاد می دهیم که می توانید برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی به همراه مطالعه راهنمای نصب و راه انداری بازی به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید . 

 

راهنمای نصب :

پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.rockstargames.gtasa را در مسیر Android/obb کپی نمایید .

نکته: کسانی که قبلا فایل دیتای نسخه 1.02 را دانلود کرده اند نیازی به دانلود دیتای نسخه جدید ندارند و دیتای نسخه قبلی بر روی نسخه 1.03 نیز کار می کند.

———————-

برای اجرای این بازی نیازمند به گوشی با سخت افزار بالا هستید و بازی بر روی گوشی های ضعیف قابل اجرا نیست و یا به صورت کند اجرا خواهد شد 

حجم دیتای بازی پس از خارج سازی از حالت فشرده 2.36 گیگابایت است ! قبل از دانلود و تصمیم برای کپی فایل دیتا ، این نکته را مد نظر داشته باشید 

دیتای بازی برای رفاه دوستان در دانلود به صورت یک پارت آپلود شده است.

نسخه مود شده + نسخه معمولی از ادامه مطلب قابل دانلود است.

تست شده بر روی گلکسی نوت 3 

**********************************************************************************

سورپرایز Apktops : معرفی و ریلیز نسخه مودیفای شده 1.02 و 1.03

نسخه مودیفای شده چیست ؟ بازی Gta San Andreas از زمان ریلیز تا به امروز با تعدادی از گوشی ها و چیپست های آندرویدی ناسازگار بود که مشکلانی از قبیل بیرون پریدن قبل از ورود به بازی و یا بعد از لوگوی بازی و یا هنگ و ری استارت به هنگام انتخاب گزینه Offline برای ورود به بازی و مشکلاتی از این قبیل را داشت که در قسمت نظرات پست هم شاهد بودیم دوستانی در اجرای این بازی موفق و دوستانی ناموفق بودند . لذا Apktops برای رفاه حال هواداران و طرفداران خود برای اولین بار در بین تمام وب سایت های ایرانی اقدام به معرفی نسخه مودیفای شده برای اجرا بر روی تمام گوشی هایی که مشکل ناسازگاری با بازی را داشتند کرده است که فایل Apk مودیفای شده به صورت مجزا از ادامه مطلب همین پست قابل دانلود است . پس اگر شما هم در اجرای بازی ناتوان بوده اید و مشکلات هنگ و بیرون پریدن از بازی را داشتید نسخه مودیفای شده را تست نمایید . ناگفته نماند که این در این نسخه فقط فایل Apk ویرایش شده و بازی با همان دیتای قبلی قابل اجراست 

نسخه های مودیفای شده بر روی 2 گوشی که قادر به اجرای بازی نبودند تست شد و هر دو گوشی بازی را با کمال موفقیت و بدون کوچکترین لگ اجرا کردند ;-)

                                          عکس ها ولینک دانلود در ادامه مطلب....
admin-amirhoseyn159 بازدید : 42 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)
                                                                                                                                                               ROM Toolbox Pro 6.0.2

 

مناسب برای گوشی های روت شده – مناسب برای افراد کاربران حرفه ای 

نیازمند به نصب گوگل پلی مود شده در غیر این صورت ارور لایسنس خواهد داد 

امتیاز در گوگل پلی : 4.7 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 6 دلار

ROM Toolbox Pro  یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت سیستم عامل و انجام تغییرات بر روی آن است که این نرم افزار را به تمام کاربرانی که دارای گوشی های روت شده اندرویدی هستند پیشنهاد می می کنیم . این نرم افزار دارای بخش ها و قسمت های مختلف و قابلیت اعمال انواع و اقسام تغییرات بی نظیر بر روی سیستم عامل است که آخرین نسخه از آن هم اکنون از طریق سایت برترین های اندروید خدمت تان ارائه می گردد . 

ROM Toolbox Pro 6.0.2

ویژگی ها : 

** تهیه و بازیابی نسخه پشتیبان برنامه ها
** تهیه اتوماتیک نسخه پشتیبان، هنگام نصب برنامه
** حذف اتوماتیک نسخه پشتیبان، هنگام حذف برنامه (پیش فرض خاموش می باشد)
** ارسال نسخه های پشتیبان از طریق ایمیل یا dropbox
** مرتب سازی نسخه های پشتیبان (نصب شده، نسخه های قدیمی و …)
** پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات برنامه ها
** پشتیبان گیری و بازیابی لینک های Android Market
** مدیر وظیفه
** مشاهده مشخصات استفاده از حافظه (رم)
** نمایش و پنهان کردن فرآیندهای مختلف
** ارسال برنامه ها به دوستان
** انتقال برنامه های نصب شده به مموری کارت
** Freeze و Defrost کردن برنامه های سیستمی و برنامه های کاربر
** Market Doctor – لینک کردن برنامه به Android Market
** حذف لینک به Android Market
** حذف dalvik-cache
** رفع permissions در تمام برنامه ها
** حذف data یا cache برنامه ها
** Force close کردن برنامه ها

سایر ویژگی ها در ادامه مطلب

admin-amirhoseyn159 بازدید : 131 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Signature Creator 1.11.40-امضا بسازید

این برنامه قادر است برای شما با شکلهای مختلف امضا بسازد. شما می توانید با خلاقیت خود مدلهای زیبایی از امضا برای خود داشته باشید.

 

signcrtr.gif

 

 

 

  به ادامه ی مطلب بیا ببین لینک اونجاس........

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما با گذاشتن چه نوع برنامه و بازی هایی موافقت دارید?
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 215
  • بازدید سال : 5,561
  • بازدید کلی : 36,903