loading...
دانلود اسان
a_r_c بازدید : 143 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (2)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار زیبا ساز و ویجت دوست داشتنی محیط اندروید خودتون را بسیار زیباتر و جذاب تر کنید و از ساعت دیجیتال خود لذت ببرید. هوم اسکرین دیوایس های آندرویدی ، یکی از بخش های مهم برای هر کاربری به حساب می آید. اگر شما هم اهل سفارشی سازی زیبای هوم اسکرین دستگاه های خود هستید ، شما را به استفاده از این ویدجت بسیار زیبا دعوت می کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یکی از اولین ویدجت های آندروید مارکت آشنا کنیم. این ویدجت از نخستین ویدجت هایی بود که در مارکت آندروید قرار گرفت و میلیون ها کاربر در طول سال آن را دانلود کردند ، سادگی معروف این ویدجت پر طرفدار همچنان حفظ شده است ، اما در نسخه دوم شاهد بهینه سازی های بسیار و سازگاری بهتر با بسیاری از دستگاه های جدید هستیم. این ویدجت ، نمایی ساده و بسیار زیبا از وضعیت زمان و تاریخ را بر روی هوم اسکرین شما نمایش می دهد ، لازم به ذکر است که این ویدجت همانند شرتکات ، شما را به آلارم ساعت و تقویم دستگاه هدایت می کند. لازم به ذکر است که برای رنگ و به طور کلی سفارشی سازی این ویدجت ، می توانید اپلیکیشن Retro Clock Settings را از گوگل پلی دریافت کنید.

a_r_c بازدید : 87 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

با دانلود KitKat 4.4 Theme می توانید با استفاده ساده از این نرم افزار در اندروید تحولی زیبا ایجاد کنید و از اندروید خودتون بیشتر لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته ی فوق العاده زیبا و پر طرفدار آندروید ۴٫۴ کیت کت را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

تجربه ی ظاهر جدید سیستم عامل شرکت گوگل در دستگاه های قدیمی تر و قابلیت پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای لانچر در آندروید مارکت ! این پوسته الهام گرفته شده از آندروید ۴٫۴ کیت کت و بر پایه ی ظاهر این سیستم عامل در دستگاه نکسوس ۵ گوگل است. پوسته ی آخرین نسخه از سیستم عامل نرم افزاری شرکت گوگل یعنی آندروید ۴٫۴ را در دستگاه های خود تجربه کنید ، البته با شباهت کامل تمامی والپیپرها ، آیکون ها ، فولدرها و… ! از جمله لانچرهای پشتیبانی شونده می توان به Nova Launcher, Smart Launcher, Apex Launcher, TSF Shell, Next Launcher 3D, GO Launcher EX, ADW Launcher, ADWLauncher EX, Holo Launcher, SS Launcher, Atom Launcher و… اشاره کرد. این پوسته در مجموع دارای بیش از ۶۰۰ آیکون از پیش طراحی شده متناسب با ظاهر جدید آندروید ۴٫۴ و متناسب با گوگل نکسوس ۵ است ، سیستم والپیپرهای هوشمند جهت مدیریت والپیپرهای دستگاه با مجموع بیش از ۱۸۰ عدد والپیپر جدید و فوق العاده زیبا و بی نظیر ! امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 112 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید فایل های pdf را به آسانی در اندروید خود اجرا کنید و فایل های متنی را بهتر باز کنید؟این روزها ، از دستگاه های آندرویدی به عنوان وسیله ای جهت مطالعه کتاب های الکترونیکی ، مجلات و مقالات آموزشی نیز استفاده می شود. بسیاری از این متون در قالب اسناد PDF هستند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه جدید قدرتمند ترین اپلیکیشن ادوبی ریدر را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Adobe Reader نام اپلیکیشن رایگان و قابل اعتماد شرکت ادوبی برای دستگاه های آندرویدی است که امکان مشاهده اسناد PDF را در تمامی دستگاه های آندرویدی فراهم می کند. اپلیکیشن Adobe Reader را بر روی دستگاه های خود نصب کنید تا بتوانید به سادگی به در دستگاه های خود با اسناد PDF کار کنید. دسترسی سریع ، مدیریت و به اشتراک گذرای آسان ، پشتیبانی از پوشه های PDF ، رمز گذاری و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. از این پس به سادگی قادر هستید اسناد PDF را از وب یا ایمیل خود و یا هر اپلیکیشن دیگری که دارای دکمه Share باشد مشاهده کنید. جستوجوی هوشمند متون ، امکان بزرگ نمایی و تسلط دقیق تر به محتوای متن ، مطالعه آسان متون به کمک حالت شب ، مطالعه متون طولانی با استفاده از حالت قفل روشنایی ، تبدیل حرفه ای فرمت PDF به ورد و اکسل با استفاده ویژگی آنلاین Adobe ExportPDF و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 107 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جذاب از تصاویر و عکس های خود ویدئو های باورنکردنی بسازید و خاطرات خود را زنده سازید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید و بسیار جالب Flipagram در دستگاه های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

لحظات خاطره انگیز را به زندگی خود وارد کنید. به کمک Flipagram می توانید با تصاویر موجود در گالری دستگاه و یا حساب کاربری اینستاگرام ، ویدیوهایی کوتاه و حرفه ای ایجاد کنید. تنها کافیست تصاویر مورد نظر خود را وارد نرم افزار کرده و با تعریف کردن یک موزیک مورد علاقه ، از ویدیوی خروجی خود لذت ببرید ، به همین سادگی ! نسخه ی اورجینال از این نرم افزار محبوب و حرفه ای ، برای مدتی محدود به صورت رایگان در مارکت آندروید قرار گرفته است و هم اکنون با لینک مستقیم از ادامه مطلب آماده دریافت است. آیا شما هم به دنبال راهی برای زیباسازی و خاطره انگیز تر کردن تصاویر اینستاگرام و یا گالری دستگاه خود هستید؟ پیشنهاد ما این است که Flipagram را از دست ندهید ! شما برای آماده سازی ویدیوهای خود ، تنها باید ۳ مرحله را پشت سر بگذارید. تصاویر خود را فراخوانی کنید ، در بخش ویرایشی تصاویر را آماده سازی کرده و موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید ، در آخر ویدیوی خروجی را در حساب های Instagram, Facebook, YouTube و… به اشتراک بگذارید. امیدواریم مفید واقع گردد.

a_r_c بازدید : 79 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا شما هم پیامک هایی دارید که برایتان اهمیت فراوانی دارند و می خواهید با دانلود نرم افزار مفید همیشه از ان ها بک اپ داشته باشید؟ آیا همیشه از حذف شدن آنان هراس دارید؟ ما راه حل مناسبی برایتان در نظر گرفته ایم.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری قدرتمند در زمینه پشتیبان گیری ساده از پیامک ها آشنا سازیم. این نرم افزار قادر است از پیامک های شما در قالب فایل های XML نسخه های پشتیبان تهیه کند. آیا نگران هستید که پیامک های شما قبل از بک آپ گیری به صورت تصادفی حذف شوند؟ SMS Backup & Restore Pro یک نرم افزار قابل برنامه ریزی برای پشتیبان گیری دز مان های تعیین شده است ، بنابراین دیگر هیچ نیازی به انجام بک آپ های دستی نیست ! متناسب با نسخه ی آندروید دستگاه شما ، می توانید بک آپ ها را به سایر دستگاه های خود نیز منتقل کنید ، لازم به ذکر است که شما حتی می توانید تنها از گفتوگوهای مورد نظر خود بک آپ گیری نمایید ، جهت امنیت بیشتر می توانید به صورت مستقیم ، بک آپ آماده شده را به آدرس ایمیل خود ارسال کنید. علاوه بر این ها ، قادر هستید بک آپ ها را در فضاهای ابری نظیر Dropbox & Google Drive نیز آپلود کنید. امیدواریم مفید واقع گردد.

a_r_c بازدید : 89 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری جدید در زمینه ماینتورینگ وضعیت ارتباط با شبکه های دستگاهتان آشنا کنیم که با دانلود ان اپدیت از همیشه خواهید بود.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

ما نمایش زنده تغییرات را دوست داریم ! سیستم عامل آندروید به صورت پیش فرض چنین قابلیتی را در پیش روی شما نمی گذارد. اما با Network Monitor Mini Pro شرایط تغییر می کند. شما هرگز به طور دقیق از سرعت های دانلود و آپلود خود به صورت دقیق در دستگاه هایتان با خبر نبوده اید. اما در این مطلب قصد داریم نرم افزاری جدید را به شما معرفی کنیم تا به کمک آن بتوانید مقدار دقیق سرعت های شبکه را بر روی صفحه نمایشگر دستگاهتان ببینید. این مقادیر برای همیشه در گوشه ی صفحه اصلی دستگاه شما نمایش داده می شود و به صورت مداوم کوچک ترین تغییرات را برایتان به نمایش می گذارد. شما می توانید این مقادیر را در هر بخشی از نمایشگر خود قرار داده و در صورت تمایل رنگ متون را نیز به سادگی مطابق با سلیقه خود تغییر دهید. اکنون قادر هستید مقدار دقیق سرعت اینترنت خود را به صورت زنده مشاهده کنید ، این نرم افزار به طور دقیق می تواند میزان سرعت شما در اتصال به شبکه های WiFi ، ۳G و ۴G را به طور دقیق به نمایش بگذارد. امیدواریم مفید واقع گردد.

a_r_c بازدید : 88 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و جالب اندروید خود را به یک خط کش دقیق تبدیل کنید و از قابلیت های اندرویدی خودتون بهینه تر استفاده کنید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی را با یک نرم افزار جالب با نام خط کش آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

اپلیکیشن جدید خط کش در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی شما ! اکنون قادر هستید تمامی اجسام مورد نظر خود را با صفحه نمایش دستگاه خود اندازه گیری کنید ! تنها کافیست واحد مورد نظر خود را برای مثال از میان اینچ یا سانتی متر انتخاب کنید ، اکنون به کمک ویژگی هوشمند چند لمسی این نرم افزار ، می توانید تمامی اشیا مورد نظر خود را اندازه گیری کنید ! برای اندازه گیری ، تنها کافیست شیء مورد نظر خود را بر روی صفحه نمایش قرار دهید ، یک بار بر روی نمایشگر تاچ کنید تا اندازه به طور دقیق تر برتینا به نمایش درآید ، اندازه شیء در مرکز صفحه نمایشگر به شما به طور دقیق نشان داده می شود ، از بخش تنظیمات می توانید واحد مورد نظر خود را تغییر دهید ، همچنین در صورتی که احساس می کنید اندازه گیری نادرست است ، یک بار حالت اندازه گیری از بخش تنظیمات کالیبره کنید. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 79 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و رایگان مکالمه و پیام های رایگان به دوستان خود بفرستید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار وایبر جهت ارسال پیام های متنی رایگان و همچنین تماس های تلفنی رایگان با کاربران مختلف در سراسر دنیا آشنا کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک وایبر شما می توانید با تمامی کاربران سراسر دنیا ، ارتباط تلفنی رایگان داشته باشید. سرویس پرطرفدار وایبر هم اکنون دارای بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در نقاط مختلف دنیا است که به ارسال پیام های متنی ، تصاویر ، ویدیوها و همچنین برقراری تماس های صوتی رایگان مشغول هستند ! اپلیکیشن وایبر برای اسمارت فون ها و سیستم عامل های مختلفی عرضه شده و استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است ، شما می توانید به کمک اینترنت های مختلف از قبیل ۳G و WiFi برای برقراری ارتباط با دوستانتان استفاده کنید. وایبر برای سیستم عامل آندرویدی به طور کامل بهینه شده است ، در این سرویس پرطرفدارID شما همان شماره تلفن شما است. به محض آنکه این اپلیکیشن را در دستگاه خود اجرا کنید ، به شما نشان داده می شود که کدام یک از افراد دفترچه تلفن شما دارای اکانت وایبر هستند. از مهم ترین قابلیت های این سرویس می توان به برقراری تماس های صوتی با بالاترین کیفیت ممکن به صورت رایگان ، امکان استفاده از علائم و شکلک های زیبا در ارسال پیام ها ، به اشتراک گذاری مکان فعلی – تصاویر – ویدیوها و…. ، هشدار دهنده های کاربری و… اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 81 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی فیلم ها و آهنگ های خودتون را در اندروید با بالاترین کیفیت پخش کنید؟آیا در زمینه پخش فرمت های مختلف در دستگاه های آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ آیا شما هم برای تماشای فیلم های مورد علاقه تان ، دقایقی طولانی را برای تبدیل فرمت آنان صرف می کنید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی را با نرم افزار جدید GoodPlayer آشنا کنیم. دیگر نیازی به تبدل فرمت فایل های مدیا نیست ! اپلیکیشن قدرتمند GoodPlayer قادر است به تنهایی تمامی فرمت های صوتی و تصویری از قبیل AVI, Xvid, Divx,VOB,FLV,WMV ,MKV, MP3, MP4, HTTP, RTSP,MMS,MMSH,MMST,RTP,UDP و HTTPS را برایتان بدون هیچ مشکلی پخش کند ! تنها کافیست فایل های مورد نظر خود را به دیوایس های آندرویدی منتقل کنید ، GoodPlayer به سادگی آنان را برایتان پخش و یا استریم می کند. آیا شما هم با تماشای فیلم های دارای زیرنویس در دستگاه های آندرویدی با مشکل مواجه هستید؟ نرم افزار قدرتمند GoodPlayer با پشتیبانی کامل از فرمت های زیرنویس srt,ass,ssa,smi,”idx+sub ، به شما امکان تماشای مستقیم و آسان فیلم های زیرنویس دار را می دهد ، علاوه بر این ها ، پلیر GoodPlayer از پلی لیست های M3U و ایمیج های ISO پشتیبانی کامل دارد. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 75 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و البته ضروری از فایل ها,عکس ها,موزیک ها و … بک اپ تهیه کنید و دیگر نگران اطلاعات خود نباشید؟پشتیبان گیری از اطلاعات ، امری مهم در تمامی دستگاه ها به شمار می آید. مهم نیست شما کاربر کدام دستگاه یا کدام سیستم عامل هستید ، بهتر است برای روز مبادا ، همیشه از اطلاعات مه و حیاتی خود نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده باشید تا بتوانید در مواقع لزوم از آنان بهرمند شوید. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران سیستم عامل آندروید را با یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در این زمینه آشنا سازیم !

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

MyBackup Pro اسان ترین روش برای بک آپ گیری از اطلاعات شما در دستگاه های آندرویدی است. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا از تمامی اطلاعات موجود در دستگاه های خود ، نسخه هایی پشتیبان تهیه کنید. به کمک این نرم افزار میتوانید از انواع اطلاعات خود نظیر Applications, Photos, Music, Videos, Contacts, Call log, Browser Bookmarks, SMS, MMS, Calendar, System Settings, Home Screens, Alarms, Dictionary, Music Playlists, APNs در مموری کارت و یا فضاهای ابری ، نسخه های پشتیبان خود را نگهداری کنید. در صورتی که شما دستگاه آندرویدی خود را تعویض هم بکنید ، به سادگی می توانید با نصب این نرم افزار در دستگاه جدید ، به راحتی بک آپ دستگاه قبلی را بازگردانید. My Backup Pro در حال حاضر بیش از ۳ میلیون کاربر دارد و یکی از آسان ترین و سریع ترین و امن ترین روش ها برای تهیه نسخه های بک آپ و بازگردانی آنان به حساب می آید. این نرم افزار می تواند از APK ها و دیتاهای آنان نیز برایتان نسخه هایی پشتیبان را تهیه کند. امیدواریم مفید واقع گردد.

a_r_c بازدید : 47 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید یادداشت های خود را در محیطی حرفه ای تر و جذاب تر نگهداری و مدیریت کنید ! آیا از اپلیکیشن پیشفرض Notes با قابلیت های محدود آن خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نسخه جدید اپلیکیشن Note همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۱ و بالاتر

ویرایش حرفه ای متون ، ویرایش حرفه ای پاراگراف ها و حتی فونت ها ! مدیریت حرفه ای متون در دستگاه های آندرویدی با امکاناتی نظیر اضافه کردن شکل و حتی دفترچه ی تلفن شما ! Note نام اپلیکیشن کوچک و همه کاره ای است که به شما امکان ویرایش حرفه ای انواع متون مورد نظرتان را با قابلیت هایی گسترده می دهد. از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار ، می توان به قابلیت ثبت نوشته ها با دست خط اشاره کرد ! ممکن است نوشته ای که در حال تایپ آن می باشید ، در مکان ، زمان و یا آب و هوایی به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد ، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید لحظات ، مکان ها و یا حتی وضع آب و هوا را به صورت مستقیم در نوشته ی خود درج کنید. در انتها می توانید این لحظات خاطره انگیز خود را به سادگی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 45 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید قطعات سیستم اندروید خودتون را شناسایی کامل کنید؟آیا شما هم به تازگی قصد خرید یک دستگاه آندرویدی جدید را دارید؟ ممکن است هم اکنون نیز دارای یک اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی باشید ، آیا علاقمند هستید به سادگی از قدرت سخت افزاری تک تک بخش های دیوایستان اطلاع پیدا کنید؟ با معرفی اپلیکیشن AnTuTu Benchmark همراه ما باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اپلیکیشن شما ره ۱ در زمینه تست قدرت سخت افزارهای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! در حالت کلی ، شما قادر هستید سخت افزارهای مختلف دستگاه خود را تست و یا آزمایش کنید ، برای مثال در حالت ابتدایی ، شما می توانید ببینید عملکرد سخت افزارهای دستگاه شما در چه وضعیتی است ، به طور دقیق تر می توانید صحت عملکرد تک تک بخش ها را بررسی کنید. نمایش و تست سرعت CPU ، تعداد هسته های پردازنده و نمودار دقیق از صحت عملکرد و رتبه دهی ، تشخیص مقدار واقعی قضای رم دستگاه ، آزمایش GPU و افکت های زیرمجموعه ی آن و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار نمایش بنچمارک برای دستگاه های آندرویدی است. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 33 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت و پر قدرت گوگل کروم پر سرعت تر از همیشه در نت جست و جو کنید؟استفاده از مرورگرهای پیش فرض دستگاه ها کافیست ! وقت تغییر فرا رسید است ، جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم با قابلیت هایی جدید ، با امنیتی و سرعتی بی سابقه ! با ما در معرفی این مرورگر بی نظیر همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

جستوجو و گشت و گذار سریع با امنیتی مثال زدنی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ، با ورود به حساب کاربری می توانید محتوای مرورگر گوگل کروم کامپیوتر خود را به دستگاه های خود سینک کنید ، جستوجو و درج آدرس های اینترنتی در یک باکس مشترک با سرعتی بی نظیر ! تعدادی بی نهایت از تب ها را باز کرده و به سادگی با حرکاتی آسان با لمس انگشتان میان آنان سوئیچ کنید ، اضافه کردن یک شرتکات جدید از یک صفحه اینترنتی در هوم اسکرین ، بسیار بهتر از شرتکات آن در منوی دستگاه است ، در نسخه ۳۲ این مرورگر شاهد کاهش مقدار مصرف اینترنت هستیم ! با ورود به بخش Settings > Bandwidth Management ، می توانید نتیجه فعلی را با حالت قبل مقایسه کنید ، مصرف پهنای باند شما تقریبا نصف شده است ! به همراه رفع برخی مشکلات و باگ ها… امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 41 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و جذاب آلبوم های زیبا در اندروید بسازید؟مکانی امن برای نگهداری آلبوم های تصاویر به یاد ماندنی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید با نام Cloud Ablum اشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cloud Ablum نام اپلیکیشنی جدید در زمینه سرویس های ابری است ، به کمک این نرم افزار و حجم ۵ گیگابایتی که پس از نصب در اختیارتان قرار داده می شود ، می توانید در هر مکانی تنها به کمک اسمارت فون خود ، به مجموعه ای وسیع از تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر از این سرویس جهت نگهداری عکس های خود استفاده می کنند ، این نرم افزار مجموعه ای از آلبوم های تصاویر شما را در سرورهای ابری خود نگهداری می کند ، بنابراین در هر زمان و مکانی به تمامی آنان دسترسی خواهید داشت ، سیستم نمایش هوشمند ، آپلود تصاویر در سایزهای اورجینال ، جستوجوی تصویری تصاویر ، جستوجوی تصاویر به صورت آنلاین (کش تصاویر) ، آپلود و بک آپ گیری خودکار تصاویر دستگاه به سرویس های ابری و… از مهم ترین قابلیت های Cloud Ablum به شمار می رود. امیدواریم مفید واقع گردد.

a_r_c بازدید : 43 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود اس ام اس های خود را سریع تر ارسال کنید و از امکانات بیشتر بهره ببرید؟آیا از قابلیت های محدود اپلیکیشن پیام رسان دیوایس آندرویدی خود خسته شده اید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید GO SMS Pro به عنوان یک جایگزین قدرتمند برای اپلیکیشن پیام رسان اورجینال دستگاه های آندروید آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

به عنوان توضیحات این اپلیکیشن ، قصد دارد تفاسیر منابع معتبر را در این باره ارائه کنیم. به گفته ی Techaron ، بدون شک اپلیکیشن Go SMS بهترین و پیشرفته ترین خدمات را در زمینه ارسال پیامک در میان دستگاه های آندرویدی ارائه می کند ، بهتر است عنوان بهترین اپلیکیشن مدیریتی پیامک ها را به آن اختصاص دهیم. منبع Lifehacker می گوید : برای داشتن تجربه ای جدید در ارسال پیام کوتاه و پیام های چند رسانه ای زیباترین و قدرتمندترین نرم افزار Go SMS می باشد ، این نرم افزار با امکان سفارشی سازی عناصر رابط کاربری ، برنامه ریزی ارسال پیام ها ، مدیریت و سازماندهی پوشه ها ، ارسال پرسرعت از طریق اینترنت WiFi و اشغال حافظه ای بسیار اندک از رم و … از حرفه ای ترین ابزارهای جایگزین اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان دستگاه های شما به حساب می آید. به گفته ی Androidmeter ، نرم افزار Go SMS تنها یک جایگزین ساده برای پیام رسان دستگاه نیست ، بلکه به شما امکان تجربه قدم بعدی سرویس های پیام رسان را می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 41 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی بارکدها و کد های QR  را به آسانی اسکن کنید؟یکی از روش های مرسوم جهت دانلود اپلیکیشن های آندرویدی ، استفاده از QR Code است ، بدین طریق که شما توسط یک نرم افزار واسطه ، با دوربین دستگاه خود اقدام به خواندن محتویات کد می کنید و دانلود اپلیکیشن مورد نظر بدون هیچ دردسری و در سریع ترین زمان ممکن در دستگاهتان آغاز می شود. در این مطلب از سایت نیو فور آندرویدی ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بارکدخوان و اسکنرهای QR را برای شما کاربران دیوایس های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آخرین آپدیت از این نرم افزار که با قیمت ۴٫۹۹ دلار عرضه میشد ، به قیمت ۱٫۹۹ دلار تخفیف خورده است ، اما هم اکنون می توانید آن را به صورت کاملاً رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید ! سریع ترین و کاربرپسند ترین اسکنر بارکدها و کدهای QR هم اکنون در دسترس است ، اگر مدت هاست به دنبال قدرتمندترین اسکنر داخلی برای دستگاه آندرویدی خود می گردید ، Scan – QR and Barcode Reader بهترین گزینه است ! این نرم افزار سریع و کاملا قابل اعتماد است ، حتی می توان ۶ ستاره امتیاز را به طور کامل به آن داد ! نسخه حرفه ای (بدون تبلیغات) ، طراحی بسیار زیبا و حتی اسکن کدهای تار که انتظار اسکن موفقیت آمیز آنان را نخواهید داشت ! طرز استفاده از این ابزار بسیار ساده است ، پس از نصب آن را اجرا کنید و شروع به اسکن کدهای مورد نظر کنید ، نیازی به فشردن هیچ دکمه ای نیست ! اسکن به صورت خودکار اطلاعات بارکد یا کد QR را استخراج می کند. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 39 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

لذت وبگردی را با مرورگر فایرفاکس تجربه کنید ! نسخه رسمی مرورگر موزیلا فایرفاکس برای آندروید یک مرورگر ساده ، با قابلیت های شخصی سازی و امینیتی بسیار بالا به دستگاه های شما می آید ، Firefox با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها ، امینیت شما را در زمان وبگردی و انجام فعالیت های اینترنتی تضمین می کند. از جمله ویژگی های مرورگر فایرفاکس می توان به قابلیت جستوجو ، وبگردی و دسترسی سریع به آدرس های اینترنتی اشاره کرد ؛ فایرفاکس یکی از هوشمندترین مرورگرهای دستگاه های آندروید به حساب می آید ، از این رو که شما می توانید با انگشتان خود آدرس های اینترنتی را به سادگی و در نهایت سرعت به لیست علاق مندی های خود اضافه کنید و برای دسترسی به آنان زمان بسیار بسیار کمتری را صرف کنید. یکی از ویژگی های پرطرفدار این مرورگر ، قابلیت سینک اطلاعات مرورگر از کامپیوترهای دسکتاپ به دستگاه شماست. هم اکنون می توانید نسخه بیست و هفتم این مرورگر قدرتمند را از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید.

a_r_c بازدید : 28 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.

a_r_c بازدید : 37 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم فزار بسیار قدرتمند و مفید فایل های خود را بهتر و کامل تر در محیط جذاب تر مدیریت کنید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک فایل منیجر جدید و بسیار قدرتمند آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

X-Plore File Manager نام نرم افزار جدید و قدرتمندی است که تمامی نیازهای شما را در زمینه مدیریت فایل ها برطرف می سازد ، این نرم افزار با پشتیبانی از قابلیت های Root, FTP, SMB, Sqlite, Picasa, Zip, Rar, 7zip ، پشتیبانی از سرویس های ابری نظیر Google Drive™, Dropbox, Box.net, Mega.co.nz , SkyDrive, Webdav, Yandex.disk, Ubuntu One, SugarSync, Dump Truck, Copy.com و… ، انتقال داده ها با SSH و پشتیبانی از SSH Shell ، مدیریت بی سیم داده ها و نمایش دوگانه بخش های مدیریتی یکی از برترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید به حساب می اید. اکنون با نمایش دو بخش مجزا می توانید به صورت همزمان دو فولدر را مدیریت کنید ! به کمک X-Plore File Manager و به واسطه سیستم نمایش دوگانه فولدرها می توانید فایل ها را از هر بخش به بخش مقابل کپی کرده و یا انتقال دهید. X-Plore File Manager با قابلیت نمایش شاخه ای فولدرها ، محیطی خلوت و بسیار ساده را برای مدیریت هرچه بهتر و سریع تر اطلاعات فراهم می کند ، قابلیت مدیریت اطلاعات حافظه داخلی و حافظه خارجی و انتقال داده ها از طریق سیستم WiFi به سایر دستگاه ها از دیگر قابلیت های این نرم افزار کاربردی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 47 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا می خواهید با دانلود برنامه ای بسیار مفید صفحه کلید بسیار پیشرفته با زبان فارسی در اندروید خود داشته باشید؟آیا سرعت تایپ شما در بخش های مختلف اسمارت فون و تبلت های آندرویدی ، به دلیل ساختار کیبوردهای پیش فرض این سیستم عامل کاهش پیدا کرده است؟ آیا دوست دارید مجدداً سرعت تایپ خود را تا حد بسیار بالایی افزایش بدهید؟ با ما در معرفی نسخه جدید گو کیبورد همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید نرم افزار قدرتمند GO Keyboard آشنا کنیم. GO Keyboard نام ابزاری قدرتمند جهت حرفه ای سازی کیبوردهای آندرویدی و افزایش سرعت تایپ با آنان است که امکاناتی جدید و کاربردی را با صفحه کلید دستگاه های شما اضافه می کند. شما می توانید ظاهر کیبوردرا از میان ۱۰۰ پوسته مختلف متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کنید و آنان را بر روی بیش از ۴۰ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی اعمال کنید. این نرم افزار در عین زیبایی بسیار هوشمند است ، به گونه ای که رتبه سوم را از دسته Utilities در مارکت آندروید از سوی بیش از ۵۰ میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 40 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

با دانلود نرم افزار های اندروید رابطه تان چه طور است؟آیا تا به حال به تهیه تصاویر پانوراما یا ۳۶۰ درجه به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود فکر کرده اید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با یکی از برترین اپلیکیشن ها در این زمینه خدمت شما عزیزان آماده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

Photaf بهترین اپلیکیشن برای ساخت پانوراما در آندروید ! ساخت تصاویر زیبا و بدون درز ۳۶۰ درجه با بهره گیری از دوربین و حسگر چرخش جهت مشاهده مقدار زوایای طی شده ؛ زمانی که تهیه تصویر پانورامام به پایان رسید ، می توانید اسمارت فون و یا تبلت را در منظره مورد نظر بگردانید تا مقدار دقیق زوایا را با استفاده از سیستم قطب نما و همچنین تاچ اسکرین مشاهده کنید ، با مراجعه به گالری آنلاین Photaf در آدرس www.Photaf.com می توانید برترین ها و همچنین نکات مهم و کلیدی در تهیه تصاویر پانورامام را فرا گیرید. این اپلیکیشن راهی مناسب برای شاغلین در زمینه مسکن و املاک است ، بدین صورت که شما می توانید از ملک مورد نظر خود یک تصویر ۳۶۰ درجه ای و بزرگ را تهیه و از آن در بیلبورهای تبلیغاتی بهره گیرید. از مهم ترین قابلیت های Photaf Panorama Pro می توان اتصال خودکار و طبیعی قطعات تصاویر ، ایجاد پانورامای ۳۶۰ درجه ، به اشتراک گذاری در فیسبوک ، آپلود در Photaf.com و مشاهده در کامپیوتر ، ذخیره سازی در حافظه جانبی و … اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 40 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 در این دانلود از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با جدیدترین نسخه از نرم افزار اینستاگرام آشنا کنیم. نسخه پنجم از اپلیکیشن فوق العاده اینستاگرام ، دنیایی عظیم از آلبوم های دوستانتان را به لیست دنبال شوندگان خود اضافه کرده و تصاویر آنان را به علاقه مندی های خود بیفزایید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا عاشق اینستاگرام هستند ! ساده ترین راه برای عکس برداری و به اشتراک گذاری لحظات در آندروید ؛ با استفاده از فیلترهای سریع و بسیار زیبا ، می توانید در سریع ترین زمان ممکن زیباترین افکت ها و فیلتر ها را به تصاویر تهیه شده اعمال و با انتخاب Share آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ، هر لحظه از زندگی خود را به یک اثر هنری تبدیل کرده و با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید ، تصاویر و ویدیوهای کوتاه خود را در Photo Feed دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید ؛ اکنون به قابلیت فوق العاده نسخه پنجم اینستاگرام می رسیم ! ویژگی Direct که به واسطه آن قادر هستید تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را تنها برای یک شخص خاص ارسال کنید ؛ هر لحظه که اینستاگرام را اجرا کنید با تصویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده از سوی کاربرانتان رو به رو می شوید ، آنان را به علاقه مندی های خود اضافه کرده و نظرات خود را در مورد آن ها ارسال کنید. با قابلیت پشتیبانی از آپلودهای بی نهایت و ویژگی به اشتراک گذاری در شبکه های Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr and Foursquare و… از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آید. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 28 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با دانلود یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه زیباسازی هوم اسکرین در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم. بهترین روش برای زیبا سازی و همچنین شخصی سازی بخش بخش هوم اسکرین دستگاه های شما ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید خودتان تعیین کنید که چه ابزارهایی بر روی هوم اسکرین برای دسترسی سریع تر در اختیارتان باشد ، به لطف پوسته ها و ابزارهای کاربری بسیار زیبا و مناسب در گوگل پلی استور ، هم اکنون شما می توانید با دریافت Beautiful Widgets Pro به مجموعه ای از زیباترین ویدجت ها برای زیبا سازی صفحه هوم اسکرین دسترسی پیدا کنید. Beautiful Widgets اولین اپلیکیشنی بود که در میان برنامه های پولی در آندروید مارکت به مقدار ۱ میلیون فروش دست پیدا کرد ؛ به مدت ۴ سال ، اپلیکیشن فوق العاده Beautiful Widgets Pro در میان لیست ۱۰ اپ برتر گوگل پلی استور قرار داشته است ! اکنون می توانید از امکانات جامع هواشناسی در هوم اسکرین اسمارت فون های خود بهرمند گردید ، نگران تبلت ها نباشید ! نسخه هایی HD از تمامی ویدجت ها نیز متناسب با تبلت های شما نیز در این پکیج گنجانده شده و قابل استفاده هستند. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به تاریخ و ساعت کامل ، ویدجت های ۶ در ۱ ، ۶ در ۲ و ۶ در ۴ ، دریافت رایگان انواع پوسته ها و بسیاری دیگر از قابلیت های حرفه ای اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 37 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 با  نرم افزار دانلودر تورنت موافقید؟آیا تا به حال به فکر دانلود فایل ها از شبکه بزرگ تورنت بر روی دستگاه های آندرویدی بوده اید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت دانلود از تورنت را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. با ما در معرفی قابلیت های این نرم افزار همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

بر اساس مقاله ای در وب : تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده است. در واقع نوعی ارتباط دو به دو می باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می باشند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می پردازند. فلسفه کلیدی Torrent این است که کاربران باید همزمان با دانلود کردن اطلاعات آن را آپلود نمایند ، در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی به کار گرفته می شود.
به زبان ساده تر تورنت Torrent یک ضابطه به اشتراک گذاری فایل ها است که در آن لازم نیست شخصی فایل را بر روی یک سرور آپلود کرده و دیگران آن را از روی سرور دانلود کنند ، بلکه در تورنت گیرنده ، فایل ها را به صورت مستقیم از روی کامپیوتر شخص فرستنده دریافت می کند و دوباره همان شخص آن فایل رو برای دیگری ارسال می کند.

این توضیحات ، برای آشنایی بیشتر شما کاربران آندرویدی با شبکه تورنت بود ، دریافت فایل های تورنت به صورت مستقیم امکان پذیر نیست ، برای دریافت یک فایل تورنت برای مثال با حجم ۱ گیگابایت ، لازم است ابتدا فایل تورنت مربوط به آن را که معمولا حجمی در حدود ۵ یا ۶ کیلوبایت دارد را دانلود کنید ؛ در ادامه آن فایل را به نرم افزار مدیریت دانلود از ترونت می دهید و برنامه مورد نظر واسطه ی دریافت آن فایل برای شما می شود. بنابراین می توانیم این مژده را به شما بدهیم که از این پس می توانید فایل های تورنت خود را در دستگاه های آندرویدی دریافت کرده و به واسطه دانلود منیجر aTorrent PRO اقدام به دریافت آنان کنید. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 41 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار معرفی شده بسیار مفید است. آیا در زمینه مدیریت شماره تلفن های ذخیره شده در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود با مشکل مواجه هستید؟ ما به شما استفاده از نرم افزار مدیریتی هوشمند SIM Contacts را پیشنهاد می کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

همانطور که می دانید ، سیستم عامل آندروید در زمینه مدیریت شماره تلفن های ذخیره شده در سیم کارت ، دارای محدودیت ها و ضعف هایی آشکار است ، اما شما به واسطه اپلیکیشن ساده SIM Contacts ، می توانید این محدودیت ها را شکسته و امکاناتی حرفه ای را در بخش سازماندهی آنان در اختیار بگیرید. از مهم ترین امکانات این نرم افزار ، می توان به قابلیت های زیر در لیست شماره تلفن های سیم کارت اشاره کرد :

بارگذاری تمامی شماره تلفن ها ، اضافه کردن یک شخص و شماره تلفن جدید ، اعمال تغییر در مشخصات یک شخص و یا شماره تلفن او ، حذف شماره تلفن ها ، برقراری یک تماس صوتی ، ارسال پیامک ، کپی آنان به حافظه تلفن ، جستوجو بر اساس نام و به اشتراک گذاری

a_r_c بازدید : 34 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید برای اندروید همیشه بتوانید از تمام فایل های خود بک اپ بگیرید و در مواقع نیاز ریستور کنید؟آیا تغییر رام اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی ، برای شما هم یک عمل سخت و زمان بر است؟ معمولاً تغییر رام دستگاه های آندرویدی زمان زیادی را از کاربر نمی گیرد ، در واقع بیشترین زمان را نصب مجدد اپلیکیشن های حذف شده می برند ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزاری جدید جهت رفع همیشگی این مشکل آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

App Backup & Restore نام ابزاری است مناسب جهت بک آپ گیری و ریستور کردن بک آپ های اپلیکیشن های APK ؛ از مهم ترین امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بک آپ گیری اپلیکیشن ها در مموری کارت ، بک آپ گیری لینک های مارکت برای اپلیکیشن های محافظت شده ، بازگرداندن اپلیکیشن ها از مموری کارت ، بک آپ گیری و ریستور کردن به صورت دسته جمعی ، حذف سریع ، مرتب کردن اپلیکیشن ها بر اساس نام ، زمان نصب و حجم ، نمایش وضعیت حافظه ، بک آپ گیری خودکار در زمان نصب ، پشتیبانی از App2SD

نکته : App Backup & Restore از دیتاهای اپلیکیشن ها پشتیبان گیری نمی کند ، تنها APK ها بک آپ گیری خواهند شد.

 

a_r_c بازدید : 36 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا از امکانات اپلیکیشن پیش فرض عکس برداری در دستگاه های آندرویدی ناراضی هستید و می خواهید نرم افزار جانبی برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ آیا با تغییراتی اساسی در امکانات دوربین دیوایس آندرویدی خود موافق هستید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار قدرتمند Cameringo – Effects Camera همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک Cameringo – Effects Camera شما می توانید زیباترین و خاطره انگیز ترین تصاویر را با دوربین هایتان به ثبت برسانید ، با وجود سادگی فراوان در محیط کاربری ، اماکاناتی قدرتمند و فوق العاده در اختیارتان قرار گرفته است ؛ این نرم افزار دارای مجموعه ای از زیباترین و کاربردی ترین فیلترهای موجود برای عکس برداری است که می توانید در صورت تمایل آنان را بر روی تصاویر خود اعمال کنید ، این نرم افزار در مجموع دارای بیش از ۱۰۰ فیلتر مختلف و همچنین ۲۰ قاب بسیار زیبا برای تصاویر شما می باشد ، یکی از مهم ترین و جالب ترین امکانات گنجانده شده در این نرم افزار ، قابلیت ثبت انیمیشن های GIF با قابلیت تغییر در سرعت است ، به لطف ویژگی محبوب Cameringo شما می توانید در حین اینکه در حال تماشای تصویر ثبت شده قبلی هستید ، اقدام به ثبت تصویر دیگری در کنار آن کنید ؛ بدین صورت که می توانید به صورت همزمان عمل مقایسه را قبل از به ثبت رساندن تصویر جدید انجام دهید. به طور کلی Cameringo – Effects Camera قصد دارد ویژگی هایی که جای خالی آنان در اپلیکیشن پیش فرض Camera احساس می شود را برایتان قابل استفاده کند. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 29 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا با ریموت دسکتاپ آشنایی دارید و می خواهید از راه دور کامپیوتر و سرور خود را در اندروید کنترل کنید؟دانلود این نرم افزار را از ددست ندهید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نسخه آندرویدی اپلیکیشن رسمی RDP از سوی مایکروسافت را خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته اید که بخواهید به سرور مجازی شخصی خود متصل شوید ، اما به کامپیوتر در دسرس نداشته باشید؟ مایکروسافت ، کامپیوترهای راه دور را به دیوایس های آندرویدی آورده است ! به واسطه اپلیکیشن Microsoft Remote Desktop ، شما قادر هستید با یک ارتباط اینترنتی ساده با سرعتی متوسط ، به سرور مجازی شخصی خود وارد شده و به مدیریت آن بپردازید. از این پس می توانید سرورهای مجازی با سیستم عامل های Windows Professional و  Windows Server را به سادگی از هر مکانی کنترل کنید ، از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان استریم پرسرعت و با کیفیت صداها و تصاویر اشاره کرد ؛ در حالی که میزان مصرف پهنای باندتان تا پایین ترین حد ممکن فشرده سازی گشته است. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 384 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا از مصرف بالای باتری گوشی و تبلت اندرویدی خودتان ناراضای هستید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید مصرف باتری خود را کاهش دهید؟در اینجا قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی سیستم عامل آندروید آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Snapdragon™ BatteryGuru نام اپلیکیشنی جدید جهت بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش عمر باطری در سیستم عامل آندروید است ، همانگونه که احتمالا می دانید ، اسمارت فون ها و تبلت های جدید در سال های اخیر از پردازنده های قدرتمند Snapdragon بهرمند هستند ، Snapdragon™ BatteryGuru به طور خاص قادر است با اعمال تغییراتی هوشمندانه ، میزان نگهداری انرژی در اینگونه دستگاه ها را تا حد بسیاری افزایش دهد. بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن ، می توانید با یک بار شارژ کردن دستگاه های خود ، مقدار ساعات بیشتری را با آن ها کار کنید ، این اپلیکیشن به شما می آموزد که چگونه با دستگاه های خود با پردازنده ی Snapdragon کار کنید تا میزان عمر باطری در آنان افزایش یابد ، البته این عمل بدون از کار انداختن اپلیکیشن ها انجام می شود ! لازم به ذکر است که تمامی تنظیمات هوشمندانه و به صورت خودکار انجام می گیرد و هیچ نیازی به تنظیمات کاربر نیست. پس از آنکه ۲ الی ۴ روز از نصب Snapdragon BatteryGuru طی شد ، این اپلیکیشن مصرف میانگین کاربر از دستگاه را می آموزد و توصیه های خود را جهت افزایش بازدهی باطری دستگاه به اطلاع کاربر می رساند. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 25 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 .آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کابردی اندروید خود را پاک سازی کنید و از افزایش سرعت و فضای خود لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با یک نرم افزار پاک سازی سیستم عامل آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

تنها یک انتخاب تا پاک سازی کامل کش ها ، تاریخچه جستوجوها و گزارشات تماس فاصله دارید ! آیا برای نصب اپلیکیشن ها فضای کافی ندارید؟ اکنون می توانید با حذف فایل های بیهوده ی اپلیکیشن های نصب شده ، حذف کش ها و… فضای بسیار بیشتری را در اختیار بگیرید و در کنار این ها ، به افزایش سرعت دستگاهتان کمک کنید. ۱Tap Cleaner Pro با بیش از ۴ میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی استور ، یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن های این زمینه به حساب می آید. ۴ حالت مختلف پاک سازی برای شما در این نرم افزار گنجانه شده است از قبیل : Cache Cleaner, History Cleaner و Call/Text Log Cleaner. بنابراین می توانید با استفاده از هر یک از این آپشن ها ، فضای داخلی بیشتری را برای اپلیکیشن های خود اختصاص دهید. اگر شما اپلیکیشنی خاص را برای انجام برخی وظایف انتخاب کرده اید و قصد دارید آنان را به حالت پیش فرض بازگردانید ، گزینه Defaults Cleaner می تواند به شما کمک شایانی نماید. مهم ترین نکته در مورد این نرم افزار عدم نیاز به روت بودن دستگاه است. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 42 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در اندروید خود فایل ها را به سبک ویندوز مدیریت کنید .آیا دوست دارید که نمای Windows Explorer سیستم عامل های شرکت مایکروسافت را در دستگاه آندرویدیتان تجربه کنید؟ با ما در معرفی نسخه آزمایشی فایل منیجر Computer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نمای مدیریت فایل های سیستم عامل آندرویدی را همانند سیستم عامل های محبوب ویندوز XP و یا ویندوز ۷ تغییر دهیم ، این فایل منیجر دارای قابلیت Open With برای تمامی فایل ها است ؛ بدین صورت که همانند این آپشن در سیستم عامل ویندوز ، می توانید فایل های مورد نظرتان را با اپلیکیشن هایی دلخواه اجرا کنید. این فایل منیجر جالب ، با قابلیت پشتیبانی از تب ها به شما این امکان را می دهد که بتوانید چندین فولدر را به صورت همزمان مدیریت کرده و اعمال کپی ، انتقال ، حذف و… را بر روی آنان انجام دهید. علاوه بر این ها ، Computer دارای یک تسک منیجر حرفه ای است که به شما امکان مدیریت اپلیکیشن های در حال اجرا را می دهد که در صورت نیاز می توانید پروسس های در حال اجرا را مدیریت کنید. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نمایش انواع تصاویر با فرمت های PNG ، JPG ، BMP ، GIF – نمایش انواع ویدیوها با فرمت های MP4 ، MKV ، WMV و فرمت های رایج صوتی است. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 21 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا شما هم اکثر اوقات در هنگام پخش فایل های موسیقی ، با مشکل جستوجو و پیدا کردن فایل های خود مواجه هستید؟مشکل شما با دانلود این نرم افزار موزیک پلیر حل است! همانطور که می دانید ، پلیر پیش فرض دستگاه های آندرویدی ، موزیک ها را به حالت آرایش هنرمندان ، پلی لیست ها و… دسته بندی می کنند ، این نوع دسته بندی کاملاً مخالف با فولدر بندی های شماست ؛ اکنون قصد داریم با معرفی یک پلیر جدید ، این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Music Folder Player آرایش دوست داشتنی و مرتب فولدر بندی شده در مموری کارت را پیش رویتان قرار می دهد ، به گونه ای که شما تصور کنید که در حال انتخاب و پخش آهنگ ها از طریق نرم افزار فایل منیجر هستید ! قابلیت های گسترده پلیر قدرتمند Music Folder Player تنها در این ویژگی خلاصه نمی شود ! این پلیر دارای ۳ ویدجت مختلف برای هوم اسکرین شماست تا از این طریق بتوانید کنترل مناسب تری را بر روی قطعات در حال پخش داشته باشید ، ممکن است گاهی در حین پخش یک فایل موسیقی در یک فولدر خاص ، ناگهان از اپلیکیشن به طور کامل خارج شوید ؛ پس از آن در صورتی که مجددا وارد Music Folder Player شوید ، دقیقاً در همان فولدر قرار خواهید گرفت ، لازم به ذکر است که فایلی که در آن زمان در حال پخش بوده نیز در همان زمان به حالت Pause درآمده و از ادامه آن Resume می شود. این نرم افزار فولدر بندی ها و محتوای درون فولدرها را در حالت پیش نمایشی مناسبی برایتان به نمایش می گذارد و در حین پخش ، دکمه های کنترل موسیقی را نیز در محلی مناسب و کاربردی تعبیه کرده است. این نرم افزار دارای تعداد فروانای از تنظیمات شخصی سازی است ؛ به گونه ای که اگر در حین رانندگی و یا ورزش باشید ، دکمه های کنترل درشت تر خواهند شد تا به سادگی قابل دسترسی باشند ، همچنین اکولایزر حرفه ای آن دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 33 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

اسناد آفیس یکی از پرکاربردترین نوع فایل ها در میان کاربران اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند است بنابراین دانلود نرم افزار های افیس برای اندروید ضروری اس. ؛ روزانه تعداد بسیاری از کاربران از دستگاه های آندرویدی خود به عنوان وسیله ای آموزشی استفاده می کنند و با نصب اپلیکیشن های مختلف ، امکان اجرای فرمت های گوناگون را در آنان فراهم می آورند. در این مطلب قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری حدید جهت اجرای اسناد آفیس آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Polaris Office نام نرم افزاری جدید و رایگان جهت اجرای آسنا و سریع اسناد آفیس در دستگاه های Smartphone/Tablet PC/Desktop است ، تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون از کاربران دستگاه های آندرویدی ، اپلیکیشن Polaris Office را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض اجرای فرمت های آفیس برگزیده اند که در ادامه به شرح قابلیت های قدرتمند این نرم افزار می پردازیم. Polaris Office نام ابزاری رایگان جهت مدیریت و اجرای سریع فرمت های Microsoft Office در دستگاه های آندرویدی شماست ؛ علاوه بر این شما به کمک این نرم افزار می توانید فرمت های PDF را نیز در دستگاه های خود اجرا کنید ، بنابراین دیگر نیازی به اپلیکیشن های جانبی نظیر ادوبی ریدر و… جهت اجرای فرمت های PDF ندارید ! آیا تا بحال با مشکل نمایش نمودار اسلایدشو در دستگاه های خود مواجه شده اید؟ سند اصلی Microsoft Office همانگونه که در کامپیوتر پیش روی شما قرار می گیرد ، در Polaris Office نیز به همان صورت قابل مشاهده و خواندن است. بنابراین در هنگام ویرایش سندهای متنی ، اسمارت فون شما هیچ تفاوتی با کامپیوتر ندارد ! از این پس می توانید به وسیله ی Polaris Office ، فایل های آفیس را در هر زمان و مکانی مدیریت ، ویرایش و مطالعه کنید. در صورت تمایل ، می توانید فایل مورد نظرتان را به وسیله ایمیل به دوستانتان در دفترچه تلفن و یا شبکه های اجتماعی Messenger, Facebook, Twitter ارسال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 37 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

نظرتان با دانلود یک نرم افزار کاملا فارسی برای اندروید خودتان چه طور است؟نرم افزار چت و گفت گوی فارسی انار! خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم با معرفی اولین اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی فارسی در دستگاه های آندرویدی ! آیا شما از هم از دوست داران شبکه های اجتماعی هستید؟ انار نام اپلیکیشنی جدید جهت استفاده صحیح و رسمی از شبکه اجتماعی خصوصی برای ایرانیان و فارسی زبانان عزیز است ! با ما در معرفی این اپلیکیشن قدرتمند همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

” انار ” اولین شبکه ارتباطی و اجتماعی فارسی زبانان و دوست داران اپلیکیشن های Social است ؛ آیا شما هم دوستان زیادی دارید که دلتان نمیخواهد لحظه ای از آنان دور باشید؟ با انار ، همیشه با عزیزانتان در ارتباط هستید و هیچ گاه این ارتباط را از دست نخواهید داد ! به کمک اپلیکیشن محبوب Anar می توانید به صورت لحظه ای متوجه شوید دوستانتان در حال انجام چه کاری هستند ، شما کاربران عزیز می توانید تصویر کاربری خود را قرار داده و برای دوستانتان پیام ارسال کنید. ممکن است بخواهید در مورد محل فعلی یکی از نزدیکانتان اطلاع پیدا کنید ، نیازی به انجام تماس و یا ارسال پیامک نیست ! انار از تمامی این رویدادها اطلاع دارد و شما و دوستانتان را در محیطی امن در جریان کارهای فعلی همدیگر قرار می دهد. با توجه به حساسیت های شبکه اجتماعی و معضلاتی که ممکن است اپلیکیشن هایی نظیر وایبر ، لاین و… برای کاربران بوجود آورند ، برنماه نویسان فارسی زبان بر آن شدند تا اولین اپلیکیشن ارتباطی فارسی زبان را آماده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید ، امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 36 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 نرم افزار لانچر سولو یکی از بهترین نرم افزار ها در این زیمنه است که دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.ممکن است برای شما هم ظاهر پیش فرض سیستم عامل دستگاهتان خسته کننده و تکراری شده باشد ، معمول ترین روش استفاده از کاستوم رام های آندرویدی است ، اما با توجه به تخصص و آشنایی مورد نیاز برای تعویض رام های کاستوم ، لانچرهای مختلف این موضوع را به شکلی ساده تر تبدیل کرده اند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از لانچرهای دوست داشتنی آندروید در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

سرانجام بهترین لانچر آندروید از راه رسید ! Solo Launcher نام یکی از جدیدترین لانچرهای آندرویدی است که شعار آن از ابتدا ، سادگی در عین سرعت بسیار بالا بوده و هست ! اپلیکیشن جدید Solo Launcher تا به حال ۵ ستاره را به خود اختصاص داده و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران ، کارشناسان و همچنین منتقدان کسب کرده است. اینترفیس پیش فرض این لانچر بر پایه ی Holo Light UI بوده و استایل جدید آندروید ۴٫۴ را نیز با سرعتی بی نظیر به همراه دارد. لانچر جدید Solo در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ حالت شخصی سازی آیکون ها و در مجموع بیش از ۳۰۰۰ استایل فوق العاده برای پوسته ها ، والپیپرهای زنده ، لاک اسکرین و حتی فونت های دستگاه های شماست ! این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان طراحی گردیده و با سرعت بی نظیری که دارد ، کاربران فراوانی را روزانه به جمع دوست داران خود دعوت می کند. Solo Launcher سرعت، پایداری و همچنین سادگی بسیاری دارد ؛ به گونه ای که پس از استفاده از آن ، دیگر به سراغ لانچر دیگری نخواهید رفت ! در ادامه به کمک مجموعه ای از ویدجت های بی نظیر بر روی هوم اسکرین دستگاه های شما ، دیگر هیچ ایمیلی خوانده نشده باقی نمی ماند و تمامی رویدادها در پیش رویتان هستند. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 35 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 ایا شما از ظاهر خسته کننده و یکنواخت موزیک پلیراندروید خود خسته شده اید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار جالب این محط را عوض کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما دوست داران موسیقی در دستگاه های آندروید را با یک اپلیکیشن جدید و بسیار زیبا جهت کنترل پخش موسیقی آشنا کنیم. با ما در معرفی نرم افزار حرفه ای Rocket Music Player همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Rocket Music Player 2.8.2 در دو حالت پخش ساده و پخش حرفه ای برای شما کاربران قابل استفاده است ، حالت استفاده ی ساده از نرم افزار Rocket Player به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به رو به رو شدن با دکمه های اضافی و یا طی کردن مراحل طولانی ، اقدام به پخش موسیقی مورد نظر خود کنید ، در حالت پخش حرفه ای Rocket Player ، ابزارهایی قدرتمند برای ساخت پلی لیست های سریع و همچنین کنترل اکولایزر داینامیک برایتان در نظر گرفته شده است ؛ پلیر قدرتمند Rocket دارای مجموعه ای از پوسته های زیبا است که می تواند محیط پخش موسیقی های مورد نظرتان را شخصی سازی و متناسب با سلیقه ی شما تغییر دهد ، این پلیر به شما امکان استریم موزیک ها در Chromecast و همچنین امکان کنترل اکولایزر ۵ گروهی به صورت گرافیکی را می دهد ؛ در بخش جستوجوی فایل های موسیقی ، شما کاربران عزیز قادر هستید فایل های مورد نظرتان را بر اساس نام ، نام خواننده ، نام سازنده ، آلبوم ، تاریخ و… جستوجو کرده و اقدام به پخش آنان کنید ؛ لازم به ذکر است که هر زمان تمایل داشته باشید می توانید تگ مربوط به فایل های موسیقی را نیز ویرایش کنید ! علاوه بر این ها Rocket Music Player قادر است ویدیوهای موجود در دستگاه های شما را با کیفیتی فوق العاده پخش کند. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 50 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

ایا تا به حال با مسئله ی مدیریت و یا استخراج محتوای فایل های فشرده مثل zip , rar در دستگاه های اندروید مواجه بوده اید و نیاز به دانلودمرافزار جانبی دارید؟ آیا از پیدا کردن ابزاری مناسب جهت اینکار ناموفق بوده اید؟ دلسرد نباشید ! ۷Zipper با امکاناتی فوق العاده قدرتمند در زمینه مدیریت حرفه ای انواع فرمت های فشرده ، قادر است امکان پشتیبانی و مدیریت اینگونه فایل ها را در دستگاه های آندرویدی شما فراهم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

ممکن است پس از مطالعه عنوان این مطلب ، تصور کنید که تنها با یک استخراج کننده فرمت های ۷z طرف هستید ، اگر اینگونه است باید بگوئیم سخت در اشتباهید ! ۷Zipper در واقع نام یکی از قدرتمندترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید است که امکانات مدیریتی انواع فرمت های آرشیو را نیز در خود جای داده است ؛ مهم ترین امکانات نرم افزار ۷Zipper عبارت است از : قابلیت کپی فایل ها ، انتقال فایل ها ، امکان حذف فایل های مختلف ، اجرای فایل ها با اپلیکیشن های مورد نظر ، مدیریت حرفه ای انواع فرمت های فشرده از قبیل ZIP, ALZ, EGG, TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, GZ, BZ2, RAR, JAR, 7ZIP, LZH ، نمایش میزان فضای اشغال شده در حافظه دستگاه و مموری کارت ، بک آپ گیری از اپلیکیشن ها ، امکان فشرده سازی فایل ها ، نمایش عکس ها ، نمایش فایل های فلش ، تسک منیجر ، نمایش اطلاعاتی نظیر پردازنده ، رم و …

a_r_c بازدید : 319 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی زیبای ghost recon پس از عرضه در کنسول های pc و Xbox360 این بار برای گوشی های سری UIQ , UiQ3 عرضه شده است. اما سایت بین دانلود این نسخه را تقدیم به تمام علاقه مندان به بازی های جاوایی می کند. در مورد بازی باید بگویم که یک بازی حمله به سنگر دشمن […]...

a_r_c بازدید : 38 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

در دنیای بازی بعضی از بازی ها هستند که پس از نصب برای اجرا نیاز به CD مربوطه بازی دارند که باید سی دی بازی را در سی دی رام قرار داده و بازی کنید. عده ای با استفاده از نرم افزارهای ایجاد درایو مجازی این مشکل را حل کرده اند ولی این نرم افزار […]...

a_r_c بازدید : 25 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

اگر بر روی ویندوز اکس پی خود پسورد گذاشته اید و به صورت اتفاقی آن را فراموش کرده اید! و آیا تا به حال خواسته اید که رمز عبور ویندوز اکس پی دوستان خود را هک کنید؟ اینک برای شما کاربران عزیز فایلی را محیا کرده ایم که تنها شما باید پس از دانلود فایل […]..

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما با گذاشتن چه نوع برنامه و بازی هایی موافقت دارید?
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 5,563
  • بازدید کلی : 36,905