loading...
دانلود اسان
a_r_c بازدید : 33 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت و پر قدرت گوگل کروم پر سرعت تر از همیشه در نت جست و جو کنید؟استفاده از مرورگرهای پیش فرض دستگاه ها کافیست ! وقت تغییر فرا رسید است ، جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم با قابلیت هایی جدید ، با امنیتی و سرعتی بی سابقه ! با ما در معرفی این مرورگر بی نظیر همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

جستوجو و گشت و گذار سریع با امنیتی مثال زدنی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ، با ورود به حساب کاربری می توانید محتوای مرورگر گوگل کروم کامپیوتر خود را به دستگاه های خود سینک کنید ، جستوجو و درج آدرس های اینترنتی در یک باکس مشترک با سرعتی بی نظیر ! تعدادی بی نهایت از تب ها را باز کرده و به سادگی با حرکاتی آسان با لمس انگشتان میان آنان سوئیچ کنید ، اضافه کردن یک شرتکات جدید از یک صفحه اینترنتی در هوم اسکرین ، بسیار بهتر از شرتکات آن در منوی دستگاه است ، در نسخه ۳۲ این مرورگر شاهد کاهش مقدار مصرف اینترنت هستیم ! با ورود به بخش Settings > Bandwidth Management ، می توانید نتیجه فعلی را با حالت قبل مقایسه کنید ، مصرف پهنای باند شما تقریبا نصف شده است ! به همراه رفع برخی مشکلات و باگ ها… امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 41 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و جذاب آلبوم های زیبا در اندروید بسازید؟مکانی امن برای نگهداری آلبوم های تصاویر به یاد ماندنی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید با نام Cloud Ablum اشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cloud Ablum نام اپلیکیشنی جدید در زمینه سرویس های ابری است ، به کمک این نرم افزار و حجم ۵ گیگابایتی که پس از نصب در اختیارتان قرار داده می شود ، می توانید در هر مکانی تنها به کمک اسمارت فون خود ، به مجموعه ای وسیع از تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر از این سرویس جهت نگهداری عکس های خود استفاده می کنند ، این نرم افزار مجموعه ای از آلبوم های تصاویر شما را در سرورهای ابری خود نگهداری می کند ، بنابراین در هر زمان و مکانی به تمامی آنان دسترسی خواهید داشت ، سیستم نمایش هوشمند ، آپلود تصاویر در سایزهای اورجینال ، جستوجوی تصویری تصاویر ، جستوجوی تصاویر به صورت آنلاین (کش تصاویر) ، آپلود و بک آپ گیری خودکار تصاویر دستگاه به سرویس های ابری و… از مهم ترین قابلیت های Cloud Ablum به شمار می رود. امیدواریم مفید واقع گردد.

a_r_c بازدید : 43 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود اس ام اس های خود را سریع تر ارسال کنید و از امکانات بیشتر بهره ببرید؟آیا از قابلیت های محدود اپلیکیشن پیام رسان دیوایس آندرویدی خود خسته شده اید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید GO SMS Pro به عنوان یک جایگزین قدرتمند برای اپلیکیشن پیام رسان اورجینال دستگاه های آندروید آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

به عنوان توضیحات این اپلیکیشن ، قصد دارد تفاسیر منابع معتبر را در این باره ارائه کنیم. به گفته ی Techaron ، بدون شک اپلیکیشن Go SMS بهترین و پیشرفته ترین خدمات را در زمینه ارسال پیامک در میان دستگاه های آندرویدی ارائه می کند ، بهتر است عنوان بهترین اپلیکیشن مدیریتی پیامک ها را به آن اختصاص دهیم. منبع Lifehacker می گوید : برای داشتن تجربه ای جدید در ارسال پیام کوتاه و پیام های چند رسانه ای زیباترین و قدرتمندترین نرم افزار Go SMS می باشد ، این نرم افزار با امکان سفارشی سازی عناصر رابط کاربری ، برنامه ریزی ارسال پیام ها ، مدیریت و سازماندهی پوشه ها ، ارسال پرسرعت از طریق اینترنت WiFi و اشغال حافظه ای بسیار اندک از رم و … از حرفه ای ترین ابزارهای جایگزین اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان دستگاه های شما به حساب می آید. به گفته ی Androidmeter ، نرم افزار Go SMS تنها یک جایگزین ساده برای پیام رسان دستگاه نیست ، بلکه به شما امکان تجربه قدم بعدی سرویس های پیام رسان را می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

a_r_c بازدید : 41 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی بارکدها و کد های QR  را به آسانی اسکن کنید؟یکی از روش های مرسوم جهت دانلود اپلیکیشن های آندرویدی ، استفاده از QR Code است ، بدین طریق که شما توسط یک نرم افزار واسطه ، با دوربین دستگاه خود اقدام به خواندن محتویات کد می کنید و دانلود اپلیکیشن مورد نظر بدون هیچ دردسری و در سریع ترین زمان ممکن در دستگاهتان آغاز می شود. در این مطلب از سایت نیو فور آندرویدی ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بارکدخوان و اسکنرهای QR را برای شما کاربران دیوایس های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آخرین آپدیت از این نرم افزار که با قیمت ۴٫۹۹ دلار عرضه میشد ، به قیمت ۱٫۹۹ دلار تخفیف خورده است ، اما هم اکنون می توانید آن را به صورت کاملاً رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید ! سریع ترین و کاربرپسند ترین اسکنر بارکدها و کدهای QR هم اکنون در دسترس است ، اگر مدت هاست به دنبال قدرتمندترین اسکنر داخلی برای دستگاه آندرویدی خود می گردید ، Scan – QR and Barcode Reader بهترین گزینه است ! این نرم افزار سریع و کاملا قابل اعتماد است ، حتی می توان ۶ ستاره امتیاز را به طور کامل به آن داد ! نسخه حرفه ای (بدون تبلیغات) ، طراحی بسیار زیبا و حتی اسکن کدهای تار که انتظار اسکن موفقیت آمیز آنان را نخواهید داشت ! طرز استفاده از این ابزار بسیار ساده است ، پس از نصب آن را اجرا کنید و شروع به اسکن کدهای مورد نظر کنید ، نیازی به فشردن هیچ دکمه ای نیست ! اسکن به صورت خودکار اطلاعات بارکد یا کد QR را استخراج می کند. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما با گذاشتن چه نوع برنامه و بازی هایی موافقت دارید?
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 5,565
  • بازدید کلی : 36,907